• Nsmm

BF JULI 2017

Hej!
    Tänkte att vi som siktar på BF JULI 2017 kan samlas här och följas åt?

Är mamma till två killar på 6 och 4 år, och planerar inför tredje.

Fick mens för två dagar sedan, och väntar nu på ägglossning som är ca den 20/10 enligt p appen.. kommer köra med äl test också så jag vet exakt när det är.. bim är 3/11

• Svar på tråden BF JULI 2017
  • Milla78

Är gärna oxå med i en Facebook grupp så jag skickar en förfrågan. Här är det Bf 12 juli o fortfarande i chock ????

• Johanna_Nr3

Hej! Jag heter Johanna och har precis plussat. Går det hela vägen blir detta barn nr 3. Har en son på 7 1/2 år och en dotter på 5 år. Har tre missfall i rad i bagaget så har lite svårt att glädja mig just nu. Tar en dag i taget. Kul att följa er andra!

Hälsningar Johanna

• Lillkolan
    Thorax skrev 2016-11-02 15:46:24 följande:
    Hahaha jag har läst roliga rättstavningar men denna skog priset :D

Som svar på frågan så har fl inte samma smileys som mobilerna så då blir de frågetecken istälmet
    ha ha ha ja jag höll på att dö av skratt när jag såg det ha ha haFlört
  • carosan

Hej!

Mitt namn är Carolina 34 och vi plussade idag. Har en liten tjej som är född oktober 2015.

Håller tummar och tår att detta går vägen och att vi har en liten bebis i Juli.

Vill gärna vara med i gruppen, skickar förfrågan.

• Beebii

Hej hej jag hoppar oxå in här! Gjorde test sticka igår på em på bim dagen som visade 2 svaga streck.

Imorse var det lite starkare. På fredag ska jag göra ett cb digitalt och visa gubben. Vi är 34 och 37 år.

Det blir vårat (förhoppningsvis) 3e barn. Vi har 2 barn innan som är 4 och 9 år samt två mf i bagaget. Nu håller vi tummarna att den(eller dom?!) orkar gro där inne. Har ömma bröst samt haft huvudvärk och illamående sen äl konstigt nog. Ökad aptit på både mat och sex och ofta kissnödig samt väääldigt trött! :-P

Har enl apparna bf 12-13 juli.

Afasi skrev 2016-11-01 21:58:41 följande:

Hoppar in här, konstaterade igår att vi lyckats bli gravida och nu väntar vårt tredje barn. Väldigt spännande! Imorgon ska sambon få veta så jag är väldigt nyfiken på hans reaktion.

Är gärna med i fb-gruppen så jag skickar vänförfrågan

Vad sa sambon?
  • Beebii

Hej hej jag hoppar oxå in här! Gjorde test sticka igår på em på bim dagen som visade 2 svaga streck.

Imorse var det lite starkare. På fredag ska jag göra ett cb digitalt och visa gubben. Vi är 34 och 37 år.

Det blir vårat (förhoppningsvis) 3e barn. Vi har 2 barn innan som är 4 och 9 år samt två mf i bagaget. Nu håller vi tummarna att den(eller dom?!) orkar gro där inne. Har ömma bröst samt haft huvudvärk och illamående sen äl konstigt nog. Ökad aptit på både mat och sex och ofta kissnödig samt väääldigt trött! :-P

Afasi skrev 2016-11-01 21:58:41 följande:

Hoppar in här, konstaterade igår att vi lyckats bli gravida och nu väntar vårt tredje barn. Väldigt spännande! Imorgon ska sambon få veta så jag är väldigt nyfiken på hans reaktion.

Är gärna med i fb-gruppen så jag skickar vänförfrågan

Vad sa sambon?
  • Bell13
    Beebii skrev 2016-11-02 21:52:46 följande:

Vad sa sambon?
    Vi har en facebookgrupp om du är intresserad? Där pratar vi om allt möjligt och peppar och stöttar.

Stort grattis till graviditeten
  • Beebii
    Bell13 skrev 2016-11-03 04:52:45 följande:

Vi har en facebookgrupp om du är intresserad? Där pratar vi om allt möjligt och peppar och stöttar.

Stort grattis till graviditeten

Tack detsamma Bell! Ja jag har dock inaktiverat kontot men kanske senare!
  • Afasi
    Beebii skrev 2016-11-02 21:52:46 följande:

Vad sa sambon?
    Sambon blev lite smått förvånad (jag blir tydligen gravid vääääldigt lätt) men han är superglad. Redan igårkväll kramade han om mys och sa "vi ska få en bebiiiiis" helt överlycklig. Han älskar bebisar Skrattande
  • AM78

Hej jag har plussat i förrgår och skulle gärna vara med. Även i fb gruppen. Till vem skickar man förfrågan?

Svar på tråden BF JULI 2017