Inlägg från: Nsmm |Visa alla inlägg
  • Nsmm

BF JULI 2017

Hej!
    Tänkte att vi som siktar på BF JULI 2017 kan samlas här och följas åt?

Är mamma till två killar på 6 och 4 år, och planerar inför tredje.

Fick mens för två dagar sedan, och väntar nu på ägglossning som är ca den 20/10 enligt p appen.. kommer köra med äl test också så jag vet exakt när det är.. bim är 3/11

• Svar på tråden BF JULI 2017
  • Nsmm
    Hemmaru skrev 2016-10-18 21:56:05 följande:

Åh vad kul!! Håller tummarna för er!

Själv hade jag ÄL idag enligt appen, så vi hoppas på att vår första bulle ska börja jäsa ?? Förra månaden missade vi ÄL, så hoppas andra försöket nu.

Då kommer vi vara 20 respektive 22 år :)

Va roligt:) jag hade äl i onsdags o torsdags. Nu är det ca två veckor kvar tills man får börja ta test:) spännande:)
    Är det första barnet ni försöker?
  • Nsmm
    November83 skrev 2016-10-18 22:05:23 följande:

Hej! Äl i fredags, tog det så är det bf 6/7 :) försök nr 10 å 2 MF, första barnet å vi är 32 å 34 :)

Hej! Jag hade äl i onsdags/torsdags..
    Hoppas hoppas att ni får ett plus om ca två veckor :)
  • Nsmm
    Saaraa85 skrev 2016-10-18 22:16:40 följande:

BIM 29 eller 30/10, inte helt säker då jag slutade med p-piller i september och haft en riktig mens efter bara. Har en molande värk i livmodern, men det är ju säkert bara inbillning så sugen på att köpa tidigt test och testa redan på söndag!!
    Första barnet för mig och tredje för honom. Jag 31 och han 32

Spännande!!
    Jag har bim 3/11 så det skiljer inte så många dagar mellan oss. Hoppas att vi båda får ett plus snart. Vilken tidig test finns det o ta och hur tidigt kan man ta det tester?
    Förra månaden testade jag som ett freak, så jag bestämde att denna gång inte ta test förrän på bim dagen. Men det blir svårt o hålla sig
  • Nsmm
    Solstrålen88 skrev 2016-10-19 22:30:09 följande:

Hoppas på en julibebis här. Missade ägglossningen förra månaden. Mensen har varit lite oregelbunden efter att jag tog ut horminspiralen i juli. Ägglossning igår tror jag, mensvärk och innan dess mycket flytningar. Hoppas det tar sig! BIM 31/10 men jag tänker inte testa förrän jag är säker på att mensen uteblivit. Man blir bara så besviken. Har ett barn tidigare, men vill så gärna ha ett syskon.

Denna tid mellan äl och bim är ju helt sjukt jobbigt och påfrestande, känns som att det är det enda man går o tänker på. Har själv bim 3/11, och tänkt att vänta med att testa till bim dagen.. har två barn nu vilket jag givetvist är jätte tacksam för.. men vi vill så gärna ha ett tredje nu
  • Nsmm
    Silvercross skrev 2016-10-22 11:33:55 följande:

Hej alla

Plussa idag . Fick BF 4 juli.

39 år, andra barn, andra försöket, nu hoppas på att allt går bra.

Åh vad spännande. Stort grattis till er.. hoppas att allt går jätte bra för er
  • Nsmm
    Bell13 skrev 2016-10-22 22:10:34 följande:

Hej, har plussat idag på bim. Bf 2 juli. Mitt fjärde barn, är 42 år så jag är tacksam och önskar att den vill stanna.

Stort grattis till plusset o bebisen. Vad roligt.. jag vill oxkså ha 4 barn. Har två nu, o vi försöker för tredje
Svar på tråden BF JULI 2017