• Nsmm

BF JULI 2017

Hej!
    Tänkte att vi som siktar på BF JULI 2017 kan samlas här och följas åt?

Är mamma till två killar på 6 och 4 år, och planerar inför tredje.

Fick mens för två dagar sedan, och väntar nu på ägglossning som är ca den 20/10 enligt p appen.. kommer köra med äl test också så jag vet exakt när det är.. bim är 3/11

• Svar på tråden BF JULI 2017
  • gosis

Persson 123:

Åhh då är det inte bara jag som ser. Ja jag ska kolla imorgon och ska testa med ett annat märke i eftermiddag. Känner molande värk och som starkare mensvärk typ, och ibland känns det nästan som det är mensen som kommer, men då är det bara flytningar typ.

• mimmivp

Hej

Jag går hemskt gärna med i er fb.grupp. Har bf 17 juli 2017 med min trea!

kram

• Neangustavson

Jag plussade i för tre dagar sen och har beräknad BF den 18:e juli, om allt går som det ska så blir detta mitt första barn och jag är livrädd, men samtidigt otroligt lycklig och spänd! vill jättegärna vara med i facebookgruppen och prata med er och bolla idéer och tankar. Skickade vänförfrågan :) 

• Juciejos

Hallå allihopa!! Jag har en liten juli bebis i min mage. Har precis varit och köpt åksjukearmband och hoppas att illamåendet ska stillas lite!

• Beebii
    Juciejos skrev 2016-11-20 14:19:31 följande:

Hallå allihopa!! Jag har en liten juli bebis i min mage. Har precis varit och köpt åksjukearmband och hoppas att illamåendet ska stillas lite!

Samma här mycket illamående och julibebis på bakning! Funkar det bättre om du äter något oxå? Min magsäck känns jätteliten så blir stoppmätt fort och sen illamående av det med...svår balans...
  • reebeecccan
    småvildingar skrev 2016-11-12 16:26:06 följande:

Kopierar in inlägget där det står hur en tar sig vidare till fb-gruppen :)

"Här är min fb profil så den som vill kan skicka vänförfrågan till mig så lägger jag till! ---> bit.ly/2eCrb0f

Gruppen e som sagt hemlig så bara de som är med i gruppen kan se den. Den går inte att söka fram."

Skickade vänförfrågan och vill gärna bli med i gruppen. Bf 26juli :)
  • Lillkickan

Hej!

Ny här på familjeliv och plussade för 1,5 vecka sen. Första graviditeten och bf 12 juli.

Jag och illamåendet är inte bästa kompisar just nu. Hoppas vi kan stötta och tipsa varandra.

• AnnnaEm
    Neangustavson skrev 2016-11-20 13:27:51 följande:

Jag plussade i för tre dagar sen och har beräknad BF den 18:e juli, om allt går som det ska så blir detta mitt första barn och jag är livrädd, men samtidigt otroligt lycklig och spänd! vill jättegärna vara med i facebookgruppen och prata med er och bolla idéer och tankar. Skickade vänförfrågan :) 

Åh vad kul! Grattis!! Såg att vi var lika gamla, jättekul att inte känna sig ensam som ung blivande mamma :) har bf 12/07
  • gosis
    Juciejos skrev 2016-11-20 14:19:31 följande:

Ni som börjat må illa, har ni gjort det från början eller har det kommit successivt?
Svar på tråden BF JULI 2017