• Nsmm

BF JULI 2017

Hej!
    Tänkte att vi som siktar på BF JULI 2017 kan samlas här och följas åt?

Är mamma till två killar på 6 och 4 år, och planerar inför tredje.

Fick mens för två dagar sedan, och väntar nu på ägglossning som är ca den 20/10 enligt p appen.. kommer köra med äl test också så jag vet exakt när det är.. bim är 3/11

• Svar på tråden BF JULI 2017
  • Sazzle

Jag kan starta en facebookgrupp om det finns intresse? ? jag har mkt ont i magen men är kusligt lugn ändå. Både ligamenten typ om jag nyser men även växtvärk. Sen extremt ömma bröst just nu och lite extra kissnödig.

• småvildingar
    Sazzle skrev 2016-10-24 09:55:27 följande:

Jag kan starta en facebookgrupp om det finns intresse? ? jag har mkt ont i magen men är kusligt lugn ändå. Både ligamenten typ om jag nyser men även växtvärk. Sen extremt ömma bröst just nu och lite extra kissnödig.

Gör det sazzle! Du behöver en till för att kunna starta en grupp i så fall va? Jag kan vara med.

Tänkte först att jag skulle vänta längre tills graviditeten är mer säker innan jag går med i en grupp men vad fasen. Saker och ting kan hända. Så är det ju bara! Det blir vad det blir.

Men alla är med på att det blir en hemlig grupp iaf va?
  • Sazzle

Jag kunde inte vänta så jag gjorde en ???? ja men jag tog makens fb sen tog jag bort honom direkt. Men ja gruppen är hemlig så bara vi i gruppen som kan se gruppen öht. Hmm. Om alla som vill vara med pmar mig här på familjeliv så kan jag börja lägga till i gruppen.

Jag tänker också lite så, lite tidigt med grupp men samtidigt tycker jah familjeliv är så bökigt från telefonen ????

• Bell13
    Sazzle skrev 2016-10-24 09:55:27 följande:

Starta gärna en grupp, en hemlig
  • Eldra
    Stoet skrev 2016-10-24 07:28:47 följande:

Jag har någon stramande känsla i nedre delen av magen. Och det känns som jag ska få mens. Lite svullen också. Byxorna sitter lite tajt om midjan. Annars inget.

Jag känner samma typ, att det spänner , känner något tryck neråt.. Men det gör ej ont.

Lite som att man ska få mens
  • Silvercross
    småvildingar skrev 2016-10-24 08:14:48 följande:

Inga direkta symtom. Molande i livmodern, något ömma bröst och lite svullen. :)

Ja, visst! Fb-grupp är lättare att skriva i.

Jag känner precis samma. Hoppas det håller sig så ett tag.
  • Silvercross

Någon från Göteborg?

Har börjat att titta på vilken mvc är bäst. Aldrig mer bsrnmorskegruppen. Tänker nu på barnmorskehuset. Lite dyra priser. Men hoppas de är bättre också.

Någon som har varit hos en privat mvc? ( de som man måste betala, inte de som är gratis)

Svar på tråden BF JULI 2017