• Nsmm

BF JULI 2017

Hej!
    Tänkte att vi som siktar på BF JULI 2017 kan samlas här och följas åt?

Är mamma till två killar på 6 och 4 år, och planerar inför tredje.

Fick mens för två dagar sedan, och väntar nu på ägglossning som är ca den 20/10 enligt p appen.. kommer köra med äl test också så jag vet exakt när det är.. bim är 3/11

• Svar på tråden BF JULI 2017
  • November83
    Nsmm skrev 2016-10-22 22:13:25 följande:

Hej! Jag hade äl i onsdags/torsdags..

Hoppas hoppas att ni får ett plus om ca två veckor :)

Tack, håller tummarna för dig också :)
  • småvildingar

Kliver gärna in här!

Plussade svagt svagt bim -3, tog ett digitalt dagen efter, bim -2, som visade "Inte gravid" samt ett test av samma sort som innan där jag fick ert svagt streck. Förvirrad!

Tog ett nytt digitalt idag på bim, "Gravid 1-2 veckor" Äntligen!

Hoppas allt går vägen! Detta blir mitt tredje barn :)

• Bell13
    småvildingar skrev 2016-10-23 05:19:20 följande:

Kliver gärna in här!

Plussade svagt svagt bim -3, tog ett digitalt dagen efter, bim -2, som visade "Inte gravid" samt ett test av samma sort som innan där jag fick ert svagt streck. Förvirrad!

Tog ett nytt digitalt idag på bim, "Gravid 1-2 veckor" Äntligen!

Hoppas allt går vägen! Detta blir mitt tredje barn :)

Grattis. Jag plussade igår på bim med digitalt och fick 1-2 v enligt min app natural cycles har jag bim 2 juli när har du bim?
  • Bell13
    Nsmm skrev 2016-10-22 22:20:16 följande:
    Stort grattis till plusset o bebisen. Vad roligt.. jag vill oxkså ha 4 barn. Har två nu, o vi försöker för tredje
    Tack så mycket håller tummarna för dig.
  • småvildingar
    Bell13 skrev 2016-10-23 05:59:40 följande:

Grattis. Jag plussade igår på bim med digitalt och fick 1-2 v enligt min app natural cycles har jag bim 2 juli när har du bim?

Tack! Och grattis själv!

Enligt NC har jag BF 5 juli, enligt andra appar 3 juli. Lite sprida skurar ;) För min del blir det planerat kejsarsnitt så det blir nog en sen juni bebis när det väl är dags ^^
  • Stoet

Här är en plussad till! Tredje barnet! Samma åldrar på mina äldre som dina TS!

Kul hörrnini!

• Silvercross
    Bell13 skrev 2016-10-22 22:10:34 följande:

Hej, har plussat idag på bim. Bf 2 juli. Mitt fjärde barn, är 42 år så jag är tacksam och önskar att den vill stanna.

Samma här, jag fyller 40 i januari. Hoppas att allt går bra
  • Silvercross
    Nsmm skrev 2016-10-22 22:19:05 följande:

Åh vad spännande. Stort grattis till er.. hoppas att allt går jätte bra för er

Tack!!!
  • Silvercross
    Saaraa85 skrev 2016-10-23 00:44:19 följande:

Ska prova clearblue early. 5 dagar innan BIM kan man testa. Är ju så jäkla osäker på när BIM är så räknar från äl istället, och det blir äl+9. Sååå väldigt tidigt, men sista chansen att testa när sambon är hemma samtidigt och utan barn. Han har två sen innan och vår vecka börjar imon. Är ju fullt medveten om att det kan bli negativt, men chansar iaf:) lite testnarkoman är jag allt :) vilket försök är du på?

Jag plussade äl+8 med mitt första barn. Nu äl + 12. Trodde det skulle aldrig hända. Jag kommer alltid att plussa tidigt. Allt kan hända. Lycka till
  • Stoet

Nu börjar oron att man vill så gärna att dom ska stanna. (Jag vet att man inte ska!)

Ska ni göra några tester (kub osv) tror ni?

Svar på tråden BF JULI 2017