BF JULI 2017
Hej! Jag plussade idag och har bf 30 juni och 1 juli enligt olika appar men kommer garanterat gå över ändå. Blir andra barnet för oss. Går gärna med i facebookgrupp om det fanns nån sån ?
Hej! Jag plussade idag och har bf 30 juni och 1 juli enligt olika appar men kommer garanterat gå över ändå. Blir andra barnet för oss. Går gärna med i facebookgrupp om det fanns nån sån ?
Jag kan starta en facebookgrupp om det finns intresse? ? jag har mkt ont i magen men är kusligt lugn ändå. Både ligamenten typ om jag nyser men även växtvärk. Sen extremt ömma bröst just nu och lite extra kissnödig.
Jag kunde inte vänta så jag gjorde en ???? ja men jag tog makens fb sen tog jag bort honom direkt. Men ja gruppen är hemlig så bara vi i gruppen som kan se gruppen öht. Hmm. Om alla som vill vara med pmar mig här på familjeliv så kan jag börja lägga till i gruppen.
Jag tänker också lite så, lite tidigt med grupp men samtidigt tycker jah familjeliv är så bökigt från telefonen ????
Det är gjort! Så pma mig om ni vill bli tillagda
Har skickat vänfrågan till dig nu Malin! Kan tydligen bara lägga till vänner konstigt nog.
Här är min fb profil så den som vill kan skicka vänförfrågan till mig så lägger jag till! ---> bit.ly/2eCrb0f
Gruppen e som sagt hemlig så bara de som är med i gruppen kan se den. Den går inte att söka fram.