Inlägg från: Sazzle |Visa alla inlägg
  • Sazzle

BF JULI 2017

Hej! Jag plussade idag och har bf 30 juni och 1 juli enligt olika appar men kommer garanterat gå över ändå. Blir andra barnet för oss. Går gärna med i facebookgrupp om det fanns nån sån ?

• Sazzle

Jag kan starta en facebookgrupp om det finns intresse? ? jag har mkt ont i magen men är kusligt lugn ändå. Både ligamenten typ om jag nyser men även växtvärk. Sen extremt ömma bröst just nu och lite extra kissnödig.

• Sazzle

Jag kunde inte vänta så jag gjorde en ???? ja men jag tog makens fb sen tog jag bort honom direkt. Men ja gruppen är hemlig så bara vi i gruppen som kan se gruppen öht. Hmm. Om alla som vill vara med pmar mig här på familjeliv så kan jag börja lägga till i gruppen.

Jag tänker också lite så, lite tidigt med grupp men samtidigt tycker jah familjeliv är så bökigt från telefonen ????

• Sazzle

Har skickat vänfrågan till dig nu Malin! Kan tydligen bara lägga till vänner konstigt nog.

• Sazzle

Här är min fb profil så den som vill kan skicka vänförfrågan till mig så lägger jag till! ---> bit.ly/2eCrb0f

Gruppen e som sagt hemlig så bara de som är med i gruppen kan se den. Den går inte att söka fram.

Svar på tråden BF JULI 2017