BF JULI 2017
Hej, har plussat idag på bim. Bf 2 juli. Mitt fjärde barn, är 42 år så jag är tacksam och önskar att den vill stanna.
Hej, har plussat idag på bim. Bf 2 juli. Mitt fjärde barn, är 42 år så jag är tacksam och önskar att den vill stanna.
Kliver gärna in här!
Plussade svagt svagt bim -3, tog ett digitalt dagen efter, bim -2, som visade "Inte gravid" samt ett test av samma sort som innan där jag fick ert svagt streck. Förvirrad!
Tog ett nytt digitalt idag på bim, "Gravid 1-2 veckor" Äntligen!
Hoppas allt går vägen! Detta blir mitt tredje barn :)
Vad roligt att det är så många som har Bf 2 juli grattis alla nya som plussat. Har ni några symptom?
Jag måste kissa ofta, lite molvärk igår och lite illamående igår och idag.
Jag har tre barn innan två döttrar som är 10 och 14 år och en son som är 18 mån. Undrar om det är nån som är intresserad av facebookgrupp?
Jag kan starta en facebookgrupp om det finns intresse? ? jag har mkt ont i magen men är kusligt lugn ändå. Både ligamenten typ om jag nyser men även växtvärk. Sen extremt ömma bröst just nu och lite extra kissnödig.
Hej, lägg gärna till mig, funkar ej med PM. Heter Malin Bellhorn på fb, finns bara en
Jag kunde inte vänta så jag gjorde en ???? ja men jag tog makens fb sen tog jag bort honom direkt. Men ja gruppen är hemlig så bara vi i gruppen som kan se gruppen öht. Hmm. Om alla som vill vara med pmar mig här på familjeliv så kan jag börja lägga till i gruppen.
Jag tänker också lite så, lite tidigt med grupp men samtidigt tycker jah familjeliv är så bökigt från telefonen ????
Har skickat vänfrågan till dig nu Malin! Kan tydligen bara lägga till vänner konstigt nog.
Hej alla. Hoppar gärna in här om det går bra.
Är 34 år och har 5 pojkar och en flicka. Steriliserad mig den 20/10 och den 27/10 plussade jag, var tydligen redan gravid under operationen..... snacka om att jag blev lite ställd.. läste på pappret jag fick innan operationen att dom gör gravtest på alla innan en sån här operation men det har dom missat att göra på mig.. nu sitter jag här och undrar hur i hela världen jag ska orka med en graviditet till då jag har haft extremt ont av foglossning och även extrem illamående å huvudvärk framförallt under sista graviditeten..
Mår redan nu väldigt illa och är jätte yr hela tiden.
Hur mår ni andra? Hur många barn har ni?
Hej hej jag hoppar oxå in här! Gjorde test sticka igår på em på bim dagen som visade 2 svaga streck.
Imorse var det lite starkare. På fredag ska jag göra ett cb digitalt och visa gubben. Vi är 34 och 37 år.
Det blir vårat (förhoppningsvis) 3e barn. Vi har 2 barn innan som är 4 och 9 år samt två mf i bagaget. Nu håller vi tummarna att den(eller dom?!) orkar gro där inne. Har ömma bröst samt haft huvudvärk och illamående sen äl konstigt nog. Ökad aptit på både mat och sex och ofta kissnödig samt väääldigt trött! :-P
Har enl apparna bf 12-13 juli.
Jag plussade i fredags , clearblue 1-2v :) försökt i 1&1/2 år så är himla glad, fick dock missfall i början av året, hoppas innerligt det går vägen den här gången :)
Kunde de se hjärta som tickade osv?
Hej allihop. Jag har gjort En Facebook grupp till oss som har bf Juli 2017.
Har döpt den lite diskret till: Vibakarkakor
Hoppas vi kan följas åt där <3
Gruppen "Julimammor 2017" är alla välkomna att gå med i på Facebook :)