Jag har med mensvärk till och från, haft i ca 2-3v nu, slemproppen lossnar till och från med, men kan ju återbildas, inte så mysigt,
Varit inne på fl för mensvärken sista april med då såg också allt bra ut tappen va 3cm och inte öppen inifrån, här har liten börjat sparka i revbenet,,, tredje graviditeten och aldrig varit med om de förut förbaskat ont gör det,, halsbränna på dagarna ibland, illamående på kvällarna med mer intensiva SD som kan hålla på ngr h, och även stråla ut i låren, tar Alvedon och varmt bad då! Så har jag lyckats somna, ofta bebis trycker på nerver antar jag för de smärtar/hugger å ilar i underlivet, tror d er bebis som gör att de kommer slempropp med, vet inte om de kan röra huvudet så mycket långt ned att de lossnar haha, annars har min slempropp gått max 5 dagar innan de startat, nu är de sen v 31+,,
Jag är jätte spänd på om denna förlossning kommer starta som på mina grabbar eller om tex vattnet kommer gå, aldrig gått förut. Utan de har tagit de på fl när jag varit öppen 10, så skulle vara lite kul :)