Too tiki skrev 2017-02-22 11:57:19 följande:
Hur går det för er?
Här tog jag sista tabletterna av Letrozol och en spruta Gonal-f igår så nu har jag nedräkning till ÄL. Hoppas tiden går fort för jag känner mig så rastlös, värre än vanligt till ÄL, så dagarna kan gärna rusa iväg nu...Har haft molvärk på kvällen i förrgår och igår fick jag riktigt ont på kvällen. Får se om det blir lika illa ikväll, hoppas inte det för jag hade väldigt svårt för att somna igår då Alvedon inte fungerar för mig.
Fick hög fertilitet på monitorn idag men så var den ju 4-5 dgr förra månaden så det är väl några dgr kvar innan jag får maximal. Min man kommer ner till helgen så det vore väldigt käckt om vi kunde pricka in ÄL då ;) Är lite extra spännande med monitorn. Synd bara att stickorna är så dyra och att man bara kan testa en gång per dag, annars är jag som sagt väldigt nöjd med den.
Skönt att ÄL närmar sig! Jobbigt ned smärtan, men du kanske släpper flera ägg samtidigt? Hoppas tiden går fort för dig!
Jag är förkyld och jätteont i halsen, så det är ingen mening att tempa känner jag. ÄL stickan blev aldrig positiv heller.