DevilsDaughter skrev 2016-07-20 21:51:17 följande:
Kynisen: Är i v 5+2 idag, du då? Illamåendet har jag bara känt nåt lätt dust av vid enstaka tillfälle innan men nu känns det verkligen som att det är här för att stanna så det kan ju komma plötsligt.. Har lite lätt panikkänsla över det just nu då jag tidigare kräkts hela graviditeterna och nu inser att jag antagligen kommer må pyton under en mycket lång tid nu framöver, men man vänjer sig.. Uscha, tänk utlandsresan i v 10 jag har ju lovat min man att må bra då haha.
Flicknamnet har vi precis nästintill bestämt, Lovis, dock är det mest jag som vill ha det, men mannen brukar inte ha så mycket att komma med så det brukar bli som jag vill så länge han inte tycker direkt illa om namnet.
Pojknamn tycker jag är såå svårt! Vi har nu tre flickor och en pojke så mannen vill ju gärna ha en pojke denna gången. Kan ju ha att göra med att vår pojke har gått genom livet helt utan trotsperioder och alltid är lugn som en filbunke medan de andra tre är/har varit riktiga busar, särskilt sista, hon går under namnet gangstern ;).
underverk: Vad roligt med en till som har många barn :) Skönt att se att allt är som det ska och att hjärtat börjat ticka :)
Är i vecka 4 (3+6). Så hoppas hoppas illamåendet håller sig borta åtminstone nästa vecka! Å Lovis är jätte fint! Här lutar det åt om det blir en flicka Hedvig efter sambons gammelmormor och pojknamn är mycket svårare men vi båda har fastnat för Nils. Sambon hoppas på pojke och det gör nog jag oxå har två flickor och en pojke och ja flickorna, speciellt äldsta har ett humör som får håret att gråna. Sonen har humör han med båda äldsta har dessutom adhd å allt va det innebär mycket tufft, lilltösen är inte i närheten av syrran men kan hon med. Så en pojke med sin pappas humör vore skönt :) 2 av varje liksom, varannan flicka/pojke e ju lite kul oxå ;)
Men sen spelar det ju ingen roll alls igentlugen bara den är frisk!!
Jag fick en känsla här om dag att det är två..!!! Hjälp tänk om det är så? Läskigt! Min storasyster har tvillingar.