amkasss skrev 2016-07-05 18:35:46 följande:
Tar mig en titt på Facebook på lite nyhetersidor där man kan kommentera, ser fullt med feminister och vänsterfolk argumentera för islamismen.
Testa också att skriva pro-islamismen inlägg på några sidor, fick jättemånga tummar upp av feminister/vänsterfolk.
Hur kommer detta sig om nu feminister INTE stödjer islamismen?
För jag har aldrig sett någon feminist vara positiv till liberaler, höger vita, kristdemokrati etc.....så det är märkligt.
Jag vill förövrigt har svar på en fråga från er feminister, ställt denna fråga nu några gånger men ni tycks inte vilja svara på just denna frågan: varför anser ni att det är kulturens fel och inte islam? Ni påstår ju bla att kristendomen är kvinnofientlig och att det är kristendomens fel för att misogyni finns i kristna länder, varför är det då inte islams fel all misogyni existerar i muslimska länder?
Vill ni ha väck mig från detta forum så svara på frågan så drar jag härifrån, vill ha svar från flera feminister. Nyfiken bara på hur ni resonerar.
Ha det gött.
Ja, det är märkligt - med tanke på att Centerkvinnorna är Sveriges största feministiska förbund och Liberalerna har bland de tyngsta riksdagsämbetena på hela området. Du ser vad du vill se. Du kollar där du vill kolla.
Inga feminister som är positiva till kristdemokrati? Smaka på den här:
Det är så enkelt att Kristdemokraterna
är feminister.