• amkass

Varför är inte feminister emot islamism?

Ja, hur kommer det sig att ni feminister inte har något emot islamism och sharia lagar? Ser ofta feminister argumentera att islamism och sharia är något bra.

En fråga till, varför nekar ni till att det finns svår homofobi och misogyni bland muslimer?

• Svar på tråden Varför är inte feminister emot islamism?
  • Furienna

Men nu är Fridolin miljöpartist och jag är sverigedemokrat. Vi har nog inte samma syn på så mycket. Tungan ute

• free99
    Furienna skrev 2016-06-25 22:07:16 följande:

Men nu är Fridolin miljöpartist och jag är sverigedemokrat. Vi har nog inte samma syn på så mycket. Tungan ute

Ja och snart finns ju inte miljöpartiet längre i riksdagen och tur är väl det.
    Bort med detta otäcka parti Skrattande

När Fridolin och Löfvén säger att de är feminister och tar in hundratusentals män från mellanöstern och afrika och nästan inga kvinnor.....då blir man ju lite oroliga över feminister Flört
  • free99
    Furienna skrev 2016-06-25 22:28:50 följande:

Ja, det är som att de inte kan se följderna av sina handlingar.

Jag skulle vilja påstå att jag kan läsa följderna varje dag i exempelvis Expressen (inte så mycket i Aftonbladet för de kör sin egen kod 291 och försöker tysta ner problemen)

Det är surrealistiskt att svenska folket inte är nöjda med politiken sa han visst herr Löfvén.
  • free99
    Furienna skrev 2016-06-25 22:48:21 följande:

Vi får se hur "surrealistiskt" valet 2018 blir för honom.

För Sveriges skull hoppas jag på M+SD i nästa val.

Bara det inte är för sent....
  • hhffrhhcgv

För att det är perfekt upplägg för svenska "kvinnor". Muslimska kvinnor får som bekant inte gifta sig med ickemuslimska män. Muslimska män får gifta sig med svenskor. Det blir ju perfekt för både muslimerna som svenskorna. Refugees welcome!

• Furienna
    free99 skrev 2016-06-25 22:51:36 följande:
    För Sveriges skull hoppas jag på M+SD i nästa val.

Bara det inte är för sent....
    Om M vill samarbeta, så...
  • free99
    hhffrhhcgv skrev 2016-06-25 23:16:44 följande:

För att det är perfekt upplägg för svenska "kvinnor". Muslimska kvinnor får som bekant inte gifta sig med ickemuslimska män. Muslimska män får gifta sig med svenskor. Det blir ju perfekt för både muslimerna som svenskorna. Refugees welcome!

Samtidigt som jag har svårt att förstå att svenska tjejer vill ge upp sin frihet och bli tillsammans med en muslimsk kille.

Men kolla på stan och uteställen....svenska tjejer är totalt tokiga i emigranterna och följer till och med dem till asylboendena. Var ju en artikel häromdagen i tidningen om en tjej som blev knivskuren i ansiktet när hon sedan inte ville ha sex.
  • free99
    hhffrhhcgv skrev 2016-06-25 23:16:44 följande:

Det har ju bla i Expressen de senaste dagarna lyfts fram några exempel på nackdelarna för svenska tjejer med emigrantvågen.

Det har ju varit ett stort antal våldtäkter och sedan slipper gärningsmännen undan för att de uppger att de är barn....fast alla egentligen vet att detta inte är sant utan de snarare är ca 30 år. 

SJUKT att inte politiker och domstolarna gör något åt detta.
    Självklart åldersbestämning och Självklart utvisning vid brottslighet.
Svar på tråden Varför är inte feminister emot islamism?