IVF-start slutet på april/början på maj
Ja, jag har bölat till och från hela helgen. Först för missfallen som alltid ligger där och puttrar, sen för att jag fick mens och trodde vi skulle få ett nej på att starta. Sedan nu idag när vi fick ja kom en drös tårar till. Både glädje och nervositet.
Min sambo har azoospermi. Han visste om det innan vi träffades så vi började med utredning av mig förra året i februari och sen har vi gjort donatorinseminationer sedan juni. 4 försök har det blivit hittills, jag har blivit gravid två gånger men fått missfall.
Jag tror inte på ödet men försöker ändå tänka nu att det nog är meningen att vi ska göra ivf och få ett biologiskt barn gemensamt.
Vilka är era orsaker och hur länge har ni försökt? Jag får ta och läsa ikapp lite i tråden här! :)
Vad skönt att ni fick starta ändå när du var så orolig inför det. :)
Okej, men de har inte hittat något problem hos dig?
Ja, vi hopas på att det var meningen att ni ska få ett gemensamt biologisk barn. Får ni ta ut spermier från din sambos testiklar då eller hur går det till?
Vi har försökt I snart två år, men de har inte hittat någon orsak till att det inte fungerar på någon av oss.
Skriv gärna in dig i listan vi har, den ligger nog någon sida bakåt :)