finee skrev 2016-05-08 09:30:03 följande:
Ja, egentligen så är det ju bara en kort period så nog kan man anpassa livet och göra lite färre kvällsaktiviteter än vanligt, om det är så att man blir stressad av att hålla på och transportera och grejja.
Förresten - när kommer det börja kännas i äggstockarna att man har "deffat" dem? Jag känner ingenting än. Inga biverkningar heller.
Jag har inte känt så mycket alls faktiskt. Har känt av lite som jag kan känna vid äl eller lite som mensvärk. Men inte så att jag kan känna mycket hur det har växt. Men har läst att endel känner mer efter äggmognadsprutan, att man blir mer svullen och sådär. Så får se efter ikväll, :)
Har mest haft biverkning att jag varit extremt trött, och varigit känslig. Har också haft en tryckande obehagskänsla i underlivet, som känns extra mycket vid toabesök.
Kvinna84a skrev 2016-05-08 09:28:29 följande:
Imorn är det dags för äggplock. Sitter här med svullen och öm mage. Sista sprutorna hade jag med till restaurangen igår ;)
Hoppas vi får flera mogna ägg denna gång.
Lycka till imorgon, hopas det går bra för dig! Ikväll blir det ovitrelle för mig :)
Vilken dag ska ni ha ET?
grodan26 skrev 2016-05-08 00:03:54 följande:
Fortfarande ingen mens här :(
Mitt goda humör som jag tidigare skröt om är som bortblåst.
Allt bara sköljer över mig nu. All oro som jag trängt undan senaste tiden.
Allt känns skit.
Mensen måste nämligen komma inom ett par dagar, annars hinner vi inte denna gången. Sambon jobbar nämligen borta 2 veckor och är hemma 2 veckor så vi har det schemat att passa också, mitt i allt detta pusslande.
Hoppas det går bättre för er andra. Vi har iallafall tur med vädret..
Åh vad synd :(
Jobbigt med den pressen också att mensen måste komma innom några dagar.
Har du pratat med kiliken? Annars kanske du ska göra det imorgon? Så kanske de har en lösning om ni har tur.