manna86 skrev 2016-05-12 22:25:52 följande:
Fame: Välkommen och lycka till!
provi87: Kickbox låter perfekt!
KaosArt: Hade tänkt skriva tillbaka till dig imorse och säga att nej, jag fick inte någon åtgärd för överstimulering men tji fick jag! Det blev ilfart till akuten imorse! Hemska smärtor, illamående och ja hela paketet av överstimulering. Bortskämd som jag varit av våra gullegull-läkare som pysslar om en på ivf-kliniken var mötet med gyn-akuten lite av en chock. Fick en snabb koll men låg sen halvt bortglömd och bortdomnad på en brist i korridoren mest hela dagen. ingen rolig upplevelse (även om jag börjar tycka morfin-rus är ruggigt naja!) Nu har de iaf äntligen skickat hem mig och det blir till att börja magsprutandet igen.. den här gången med blodförtunnande. Fan fan fan.
Imorgon ringer jag ivf-kliniken och hör om deras bedömning. Förhoppningsvis kan de väga upp skitläget med en glad nyhet att de lyckats frysa ner ett av de befruktade äggen. Så jag slipper samma hormonrus i höst. Håller tummarna!
Lycka till imorgon på din återföring!
Åh fy det låter inte alls kul :/ känner mig lite lugnare eftersom de satt in åtgärder för mig, men ja de kan ju hända ändå. Tycker synd om dig! Hopas ägget har det bra där inbäddad ändå! <3
Åh nä på,akuten har de väl inte tid att gulla med patientena,. Även fast det är just det man behöver en sådan situation.
Ja visst är det jobbigt att få de där jäkla blodförtunnande sprutorna! Vi som skulle vara klara med det där nu!
Jaaa jag hoppas med dig om frysning av ägg! Skulle vara skänt att slippa göra om allt så snart.
Hoppas du mår bättre nu och att det lägger sig ganska snart!