IVF-start slutet på april/början på maj
Alltså jag blir lite orolig över min dos menopur... Hela flaskan ska ju vara på 1200ie. Jag ska ta 150ie varje kväll, vilket betyder att flaskan borde räcka i åtta dagar. Har nu sprutat sedan i fredags, dvs tagit fem doser. Flaskan är nästan tom nu ser det ut som!! Eller, det kanske är en max två doser kvar, tror jag. Jag hade ju mitt lilla missöde där när jag blandade (som ni kanske kommer ihåg) där det läckte ut lite blandningsvätska. Nu är jag orolig att jag fått i mig för hög dos! Typ närmare 200ie om dagen. Har någon annan som sprutat menopur haft såhär? Eller har era doser varit perfekta? Vill ju inte få i mig mer läkemedel än ordinerat :/
Ska inte du på blodprov idag? Då får du ju veta mer, så kan de justera och sänka om de skulle vara så att du får för mycket. Ingen fara tror jag.
Har verkligen tänkt på dig idag! Bra jobbat Kaosart, hoppas att du har landat lite nu efter känslostormen. 6 ägg är ju kanon. Jobbigt verkligen med risk för överstimulering och att du måste ta fler sprutor. Förstår att du är trött på sprutorna. Usch, visst känns det som att kroppen motarbetar en i det här, ibland kan man bli så arg :( Håller tummarna på att du piggnar på dig och att det blir insättning snart! När får du veta hur befruktningen gått?