• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-16 23:32:49 följande:

Du måste vara rejält hjärntvättad av din nya som hellre väljer att lägga all skuld för anmälan på ditt ex istället för att prata med den som verkligen gjorde anmälan.

Det spelar ingen roll vad ditt ex har sagt. Det är fortfarande den andra kvinnans val att anmäla! Fatta det!

Ja,men det är helt och hållet ditt eget fel som låtit henne vänta så länge utan att ge henne klara besked.

Hur länge trodde du att hon var beredd att vänta?

Jag har tyvärr ingen tid men det känns som att allt gått så fort men det är antagligen bara en känsla och i detta nu har jag kanske för många taggar utåt mot exet men jag trodde hon skulle vänta ett tag till innan hon träffade någon annan jag vet inte ens om dom bara är vänner innerst inne hoppas jag att dom inte är mera än så och hoppas att inte barnen fått träffa honom än men förstår om det låter egoistiskt och jag vet inte om det håller mellan mej och den nya heller.

Och kvinnan som gjorde anmälan henne har den nya sagt att vi inte ska prata med för att hon inte är att lita på men.
  • Anonym (Vet ej)
    MammAmma skrev 2016-07-16 23:19:38 följande:

Något är det iaf som felar eller saknas dig.

Hon insåg väl att du inte var något att vänta på, så som du behandlat henne kan du knappast klandra henne.

Då tycker jag att exet inte skulle ha sagt att hon kommer att vänta på mej och sen bara struntat i det.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-16 23:28:37 följande:

Jag tror att du har mer känslor för ditt ex än vad du vill kännas vid.

Det här är första gången sen du skapade tråden som jag sett det minsta tillstymmelse till känslor hos dig.

Du verkar för första gången vara upprörd över något.

Hon kommer altid ha en plats i mitt hjärta och det har jag sagt till henne också visst det var ett bra tag sen nu. Kanske är det exet jag älskar iallafall jag vet inte. Det blev en konstig känsla när jag tidigare i kväll fick reda på detta om att hon träffar en annan kände och känner mej tom trots att jag har den nya.
  • Anonym (Reflektion)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 23:14:59 följande:
    Jag är allt normalbegåvad för om jag inte varit det skulle jag inte ha en chefstjänst.
    Man får ju hoppas att du inte tänker med kuken även på jobbet...
  • Anonym (B)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 23:27:18 följande:

Men troligen var det som så att det var efter att exet pratat med henne så dröjde det bara någon dag innan kvinnan anmälde så om inte exet ligger bakom varför skulle då den kvinnan anmäla efter att exet ringt?

Nja vi dvs nya och jag tror att det är för att exet ringde som gjorde att det blev anmälan och saker och påföljder av den nu har inte nya eller jag pratat m kvinnan som anmälde men exet har påstått att hon tog kontakt m kvinnan för att få reda på vem den nya är pga att den nya skickat vissa sms till henne men egentligen har inte exet nått att göra med vad den nya är för någon. Och nu är jag besviken på exet eftersom hon lovat vänta på mej men icke hon träffar en annan man...Det känns kan jag säga.

Varför ska exet vänta på dig och avstå att träffa någon medans du knullar din nya (som du började knulla bakom hennes rygg när hon var deprimerad!) och skiter i både dina föräldrar och barn?

Klart som fan hon förtjänar lite härlig kuk som behandlar henne så bra som hon förtjänar, efter all skit hon fått från dig och din nya!

Skyll dig själv och hoppas ditt ex äntligen blir lycklig med en riktig man
  • Anonym (B)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 23:14:59 följande:

Jag är allt normalbegåvad för om jag inte varit det skulle jag inte ha en chefstjänst.

.

Eller så är du beviset på att även patetiska idioter kan lura till sig en chefposition?

Förtjänar det gör du då inte..
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 23:51:56 följande:
    Jag har tyvärr ingen tid men det känns som att allt gått så fort men det är antagligen bara en känsla och i detta nu har jag kanske för många taggar utåt mot exet men jag trodde hon skulle vänta ett tag till innan hon träffade någon annan jag vet inte ens om dom bara är vänner innerst inne hoppas jag att dom inte är mera än så och hoppas att inte barnen fått träffa honom än men förstår om det låter egoistiskt och jag vet inte om det håller mellan mej och den nya heller.

Och kvinnan som gjorde anmälan henne har den nya sagt att vi inte ska prata med för att hon inte är att lita på men.
    Allt gått så fort?
    Men att du själv var otrogen och blev ihop med haggan på en gång efter att du lämnat din fru i sorg,det var förstås helt ok?
    Att du ville att dina barn skulle träffa din nya trots allt hon gjort mot ditt ex är förstås också helt ok,enligt dig?
    Ja,du är fruktansvärt ego!
    Jag hoppas verkligen att ditt ex har träffat en ny för det är hon verkligen värd!
    En man som älskar henne för den hon är och inte bara kräver sex trots att hon befinner sig i en svår situation.
    Någon som kanske kan bli en bättre far för dina barn!

Ja,men det din nya säger och det katten skiter,det kan du lägga på samma hög.
    Du vet mycket väl att hon hatar ditt ex så mycket att hon skulle skylla anmälan på henne även om hon inte ens hade pratat med kvinnan som gjorde den.
    Så dum i huvudet verkar hon vara.
    Hon har väl inte ens träffat ditt ex,men ändå hatar henne så mycket.
    Säger det dig ingenting att hon hatar en människa hon aldrig har träffat?
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 23:54:36 följande:
    Då tycker jag att exet inte skulle ha sagt att hon kommer att vänta på mej och sen bara struntat i det.
    Men hur länge hade du egentligen trott att hon skulle vara beredd att vänta på dig?
    Du lär ju knappast lämna din nya så fast i klorna på henne som du är.

Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-17 00:03:30 följande:
    Hon kommer altid ha en plats i mitt hjärta och det har jag sagt till henne också visst det var ett bra tag sen nu. Kanske är det exet jag älskar iallafall jag vet inte. Det blev en konstig känsla när jag tidigare i kväll fick reda på detta om att hon träffar en annan kände och känner mej tom trots att jag har den nya.
    Jag tror,som sagt,att du har mer känslor kvar för henne än vad du vill erkänna.
    Du är väl dessutom livrädd för vad din nya skulle göra om hon fick veta att du tänker gå tillbaka till ditt ex.
    Men du har själv försatt dig i den här situationen som du uppenbarligen har svårt att ta dig ur.
    Så du har bara dig själv att skylla.
    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Barnen eller den nya.