Inlägg från: Anonym (Reflektion) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Reflektion)

Barnen eller den nya.

Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 23:14:59 följande:
    Jag är allt normalbegåvad för om jag inte varit det skulle jag inte ha en chefstjänst.
    Man får ju hoppas att du inte tänker med kuken även på jobbet...
  • Anonym (Reflektion)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-23 22:12:02 följande:
    Ärligt vet jag inte hur lång tid det tar vill vrida och vända så det blir så bra som möjligt.
    ...För dig?
    Du är nåt av det jävligaste jag har "träffat" på.
    By the way så var jag i skogen härom dagen och hittade en bit ryggrad. Är det din?
  • Anonym (Reflektion)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-24 13:48:02 följande:
    Nix har allt min kvar.
    Det märks inte.
    Om du har en ryggrad så gör du slut med den nya och lämnar exet ifred.
    Sen kan du leva själv. Det behöver du, så kanske du växer upp någon gång.
  • Anonym (Reflektion)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-24 22:50:37 följande:
    Nu är det som så att jag vill inte leva själv om jag inte träffade den nya då hade jag fortfarande varit tillsammans med exet, trodde inte någon annan kvinna än exet ville ha mej för exet sa ibland när hon och jag bråkade eller när hon var missnöjd med mej att jag ingen ville ha mej för att jag såg gammal ut tror nog att hon sa detta pga att hon var arg och ev sårad.
    Ni verkar båda två vara sjukt utseendefixerade.
    Kanske ser du gammal ut. Det kanske var en sanning.
    Nej du vill inte leva själv, men det vore jävligt nyttigt för dig.
  • Anonym (Reflektion)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-24 23:14:52 följande:
    Menar du att jag och exet eller den nya är utseendefixerade?
    Tycker själv inte jag ser gammal ut visst håret är inte så tätt längre och har fåror och rynkor i ansiktet men jag klär mej ungdomligt.
    Mycket möjligt att du har rätt i att jag skulle behöva bo själv men som du skriver jag vill inte det skulle kännas fel att göra det när jag inte gjort det på i stort sett på snart 40 år.
    Kännas fel? Nu om någonsin är det dags.
    Herregud visa att du kan vara självständig och inte en som antingen klistrar sig fast vid en partner eller bara för att ha någon.
    Blir mörkrädd. Du är väl vuxen.
  • Anonym (Reflektion)
    molly50 skrev 2016-07-24 23:36:06 följande:
    Jag var också som du och ville inte leva ensam.
    Men vilket underverk det gjorde för mig att leva ensam i några år!
    Jag är idag lyckligt gift och har två underbara barn.
    Och det hade jag kanske aldrig haft om jag inte hade levt ensam ett tag och fokuserat på att hitta tillbaka till mig själv.
  • Anonym (Reflektion)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-25 21:50:21 följande:
    Vet inte vad dom gjort eller vart men i annonsen står det att hon vill att dom träffas på hotellrum som kunden betalar eller hemma hos kunden men vart barnet varit vill jag inte ens tänka på kanske inte underligt att barnet som jag fått höra ligger på golvet ibland hos sin pappa och inte vill åka till sin mamma så frågan är vad barnet varit med om förutom att fått dansa magdans tillsammans med mamman på en färja.
    Är dagen inne då du inser att det är bra för dig att leva själv?
  • Anonym (Reflektion)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-08-04 22:27:30 följande:
    O ja jag förstår nu hur exet mådde och ja jag mår dåligt. Är jävligt feg det vet jag o vet inte hur man lägger fram en ursäkt för att ha ljugit i flera år det räcker liksom inte bara att säga förlåt käns det som och i detta nu vet jag inte om jag vågar träffa den tidigare familjen även om jag vill göra det. Var utanför exets och barnens hus för några dagar sen men vågade inte gå in hopades nästan på att nån av dom kommit ut men dom såg säkert inte mej. Tror nog att tids nog så löser det sig.
    Nej din fegis, hitta en lösning nu. 
    Skriv ner till dig själv dina tankar. Vad säger ditt samvete? Vad säger dina känslor?
    Där kanske du finner det du vill säga till barnen och deras mamma
Svar på tråden Barnen eller den nya.