• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • LFF

Och som sagt, skönhet sitter på insidan, inte på utsidan. Och på insidan är din nya så ful så trollen blir rädda med tanke på hur hon betett sig.

• Anonym (Vet ej)
    LFF skrev 2016-07-12 11:19:30 följande:
    Nej, kära vän, då hade du sett rynkor etc dess emellan även på henne. Så nej, om hon är rynkfri så gör hon detta oftare än så med botox och fillers.

Men, kaka söker maka och ni är lika stora idioter båda två på olika vis så lev nu lyckliga i alla era dagar och sluta klaga över att ditt liv inte blivit som du tänkt dig. Du är en utseendefixerad idiot som tänker med bihanget mellan benen och hon är en satmara som gör vad som helst för pengar, inklusive särar på benen för en sån som dig. Hon har dina kulor i ett järngrepp och kommer så att ha tills du är helt utblottad. Då går hon antingen tillbaks till exet, som hon troligen fortfarande har vid sidan om, eller hittar någon annan blåst karl som tänker med sitt bihang.
    Nix aldrig sett den nya med rynkor.
    Tror inte att hon kommer att gå tillbaka till sitt ex.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Jag) skrev 2016-07-12 11:50:03 följande:
    Den nya?
    Nej absolut inte.
    Kinderna på den nya är mera äppelformade. ögonen inte alls så och läpparna något mindre.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-12 11:24:43 följande:
    Du tror ju även att hon älskar dig.... Varför, om hon nu är så snygg, skulle hon vilja ha dig, en otränad, 50+ man utan något speciellt alls? Ja, bortsett då från att hon har en dörrmatta att trampa på, som inte har någon som helst ryggrad vad gäller att säga ifrån, som gör allt hon säger och tror att hennes beteende är normalt...
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-11 22:39:50 följande:
    Det är klart att om jag inte lånat så hade jag kunnat göra mera. Visst jag har betalat det mesta i form av injektioner på den nya plus naglar o så, den nya har sagt att hon tyvärr inte kan ha långa naglar hela tiden men när vi åker på resor vill hon piffa till sig tror det heter gelé naglar men är inte 100 på det.

Hoppas fortfarande att allt och då menar jag att allt tex min, exets ekonomi o den nyas humör m.m ska fixa sig för hoppet är det sista som får försvinna utan det kan man lika gärna hoppa.
    Men om hon vill piffa till sig så kan hon väl betala det själv då.
    Hon har väl jobb och egna pengar hon med.
    Det här visar ju bara att hon enbart utnyttjar dig för sina pengar och inget annat.
    Det handlar inte om kärlek.

Ditt ex ekonomi kan säkert fixa sig. Men din nyas humör blir det nog värre med.
    Hon behöver nog hjälp för det. Och då av en professionell. Det är inget du kan hjälpa henne med.
    Speciellt inte genom att bara vänta och tro att det ska gå över av sig självt.
    För det kommer det inte att göra.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-11 22:44:18 följande:
    molly50 skrev 2016-07-11 22:12:23 följande:

Men det är ju det jag menar.

Om du inte hade lånat en massa pengar för att kunna ge din nya och hennes barn allt de pekar på så hade du kanske kunnat hjälpa ditt ex.Ja,och hur tror du att hon kommer att se ut som gammal då?

Onaturlig och överdriven,skulle jag vilja påstå.

Och det är inte vackert!

Det har inget med vikten att göra utan om att huden åldras precis som övriga kroppen.

Visst alla åldras vi och hur den nya kommer att se ut som gammal ingen aning men hon har inga tendenser mer än lite selluliter på benen med att vara drygt 45
    Du skulle ju kunna googla på hur personer som botoxar sig osv ser ut som gamla.
    Det är inte vackert!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-12 11:24:43 följande:
    Hon har kanske fortfarande kvar honom bakom din rygg. Du är ju så naiv att du gått på skitsnacket om att hon ville ge sitt ex ett bra avslut så vad är det som säger att hon inte ljuger om att hon har slutat träffa honom också?
    Hon verkar ju inte veta vad sanning är om den så biter henne i arslet.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-12 11:54:54 följande:
    Nej absolut inte.
    Kinderna på den nya är mera äppelformade. ögonen inte alls så och läpparna något mindre.
    Men det är så där hon kan komma att se ut som äldre om hon fortsätter med sina operationer och botoxande.
    Något att tänka på innan du fortsätter att sponsra det åt henne,kanske?
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-12 11:54:54 följande:
    Nej absolut inte.
    Dessutom är det så där oattraktiv ,som på bilden ovan, man ser din nya med tanke på hennes beteende.

Mattias och Hannah.
Svar på tråden Barnen eller den nya.