• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • Anonym (Jag)
    molly50 skrev 2016-07-12 13:06:35 följande:

Dessutom är det så där oattraktiv ,som på bilden ovan, man ser din nya med tanke på hennes beteende.

Ha ha...ja det är exakt så jag tänkte när jag la in bilden. Jag tänker mig att det är precis så "den nya" ser ut. Ska hitta en bild på hur jag tänker mig exet också
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Jag) skrev 2016-07-12 13:23:24 följande:

Ha ha...ja det är exakt så jag tänkte när jag la in bilden. Jag tänker mig att det är precis så "den nya" ser ut. Ska hitta en bild på hur jag tänker mig exet också

Typ såhär:

• molly50
    Anonym (Jag) skrev 2016-07-12 13:23:24 följande:
    Ja,det finns inte mycket jag avskyr så mycket som sådant beteende som TS nya visar upp.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Jag) skrev 2016-07-12 13:24:59 följande:
    Typ såhär:
    Ja,hon åldras då vackert.
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (Vet ej)
    LFF skrev 2016-07-12 12:44:26 följande:
    Du tror ju även att hon älskar dig.... Varför, om hon nu är så snygg, skulle hon vilja ha dig, en otränad, 50+ man utan något speciellt alls? Ja, bortsett då från att hon har en dörrmatta att trampa på, som inte har någon som helst ryggrad vad gäller att säga ifrån, som gör allt hon säger och tror att hennes beteende är normalt...
    Ja jag tror att hon älskar mej, hon ville ju att jag skulle flytta in hos henne o om hon inte älskade mej så tror jag inte hon hade velat det.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-12 12:52:25 följande:
    Men om hon vill piffa till sig så kan hon väl betala det själv då.
    Hon har väl jobb och egna pengar hon med.
    Det här visar ju bara att hon enbart utnyttjar dig för sina pengar och inget annat.
    Det handlar inte om kärlek.

Ditt ex ekonomi kan säkert fixa sig. Men din nyas humör blir det nog värre med.
    Hon behöver nog hjälp för det. Och då av en professionell. Det är inget du kan hjälpa henne med.
    Speciellt inte genom att bara vänta och tro att det ska gå över av sig självt.
    För det kommer det inte att göra.
    Hon betalar själv någon gång.
    Hoppas också på att exets ekonomi fixar sig.
    Det går sakta men säkert framåt med den nya o hennes humör och det beror nog på att jag inte har kontakt med exet längre så det kanske fixar till sig.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-12 13:03:30 följande:
    Men det är så där hon kan komma att se ut som äldre om hon fortsätter med sina operationer och botoxande.
    Något att tänka på innan du fortsätter att sponsra det åt henne,kanske?
    Ska ta o googla på hur man ser ut efter något år med botox o när man blir äldre o så.
    Tror inte hon ligger med sitt ex längre vet inte när hon skulle ha tid med det för hon vill vara där jag är mycket av den lediga tiden plus att hon säger att hon inte gillar honom och det märks för hennes barn får helst inte vara hos honom.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Jag) skrev 2016-07-12 13:24:59 följande:
    Typ såhär:
    Ja ungefär så ser exet ut, dom har samma slags rynkor, näsa o så men exet är lite mörkare i håret annars som sagt är det ganska likt.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-12 12:53:53 följande:

Du skulle ju kunna googla på hur personer som botoxar sig osv ser ut som gamla.

Det är inte vackert!

Har sökt men inte hittat några konstiga bilder.
  • Blomma73
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-12 11:20:33 följande:

Visst hon har gjort det några gånger, menar du att man behöver fylla på silikon i brösten för att dom ska hålla formen, jag är inte intresserad av några som hänger och nej jag har inte ekonomi för att hon ska göra detta ofta..

Jo har sagt nått om exet som att hon är rynkig för att hon röker och att exet gjort ett bra jobb med att gå ner i vikt men inte så mycket mer än, inte vad jag kommer ihåg.

Den nya är inte bara bra på sakerna du skriver om utan är bra på att träna, dansa o såna saker.

Ja bröstimplantat behöver bytas ut med jämna mellanrum. Dels för att de plattas ut, dels för att kroppen åldras och förändras. Kan handla om 10-20 års intervaller. Men även tidigare om exempelvis brösten blir för hårda eller annat händer som bidrar till kroppsliga besvär.

När jag eftersöker vad du gillar hos den nya så handlar det om vilka egenskaper och vilka delar av hennes personlighet du tycker om. Du har inte nämnt något. Vad är det som gör att du vill dela ditt liv med henne?
Svar på tråden Barnen eller den nya.