• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-08 14:47:30 följande:
    Vet inte till hundra om det är riktig kärlek eller ensamhet.
    Kanske kanske inte svårt att få tillbaka exet hon har sagt att hon väntar.
    Exet vill att jag ska ha kontakt med barnen men jag har inte hunnit det och sen har det varit infekterat mellan den nya och exet också trots att dom inte träffats det är dock den nya som varit och är hetsk mot exet.
    Jag tycker det verkar som att du är livrädd för att bli ensam och utan sex och därför hellre väljer att stanna kvar hos haggan.

Om du vet att exet väntar så är det väl bara att ta chansen. Var inte så mesig!

Inte hunnit eller inte velat?
    Du borde säga ifrån en gång för alla till haggan!
    Ställ ultimatum på henne nu.
    Antingen accepterar haggan ditt ex och din familj eller så lämnar du henne.
    Var en man och inte en mes!
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-09 13:17:38 följande:
    Jag tycker det verkar som att du är livrädd för att bli ensam och utan sex och därför hellre väljer att stanna kvar hos haggan.

Om du vet att exet väntar så är det väl bara att ta chansen. Var inte så mesig!

Inte hunnit eller inte velat?
    Du borde säga ifrån en gång för alla till haggan!
    Ställ ultimatum på henne nu.
    Antingen accepterar haggan ditt ex och din familj eller så lämnar du henne.
    Var en man och inte en mes!
    Det är sant jag är rädd för att bli ensam för vilken vill ha en man på snart 58 som inte är direkt muskulös, har försökt hinna träna men det har kommit annat i vägen tyvärr.
    Jo då exet sa tidigt i våras att hon väntar men frågan är om det är värt det tänker då på hur det var dvs att hon hade alla taggar utåt o så men inners inne finns hon i mitt hjärta men hur mycket vet jag inte.
    Skulle gärna skicka bilder på min nya och på exet så ni får se skillnaden men vill inte hänga ut någon av dom.
    Min nya accepterar att mina föräldrar ska komma på besök och hon planerar vad vi ska bjuda på osv.

• molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-09 13:45:17 följande:
    Det är sant jag är rädd för att bli ensam för vilken vill ha en man på snart 58 som inte är direkt muskulös, har försökt hinna träna men det har kommit annat i vägen tyvärr.
    Jo då exet sa tidigt i våras att hon väntar men frågan är om det är värt det tänker då på hur det var dvs att hon hade alla taggar utåt o så men inners inne finns hon i mitt hjärta men hur mycket vet jag inte.
    Skulle gärna skicka bilder på min nya och på exet så ni får se skillnaden men vill inte hänga ut någon av dom.
    Min nya accepterar att mina föräldrar ska komma på besök och hon planerar vad vi ska bjuda på osv.

Ja,men nu handlar det väl inte om att du ska ut och träffa vem som helst utan att du ska prata med ditt ex och se hur stora chanserna är där.

Jo,men du vet ju varför hon hade taggarna utåt.
    Och du underlättade ju inte precis situationen för henne.
    Det kanske skulle se annorlunda ut nu om hon mår bättre och du kanske har lärt dig något av dina misstag.

Du behöver inte lägga ut några bilder på dem.
    Av det du har berättat att döma så är ditt ex långt mycket mer attraktiv än din nya i alla fall,pga sitt beteende.

Ja,men du skrev att hon kunde fälla en sårande kommentar till dem. Och det är det jag reagerar på.
    Jag hade inte velat presentera en sådan hagga för min familj,om jag vore som du.
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (Jag)

Bilder???

Kan liva dig att INGEN som läst din tråd skulle välja din nya framför exet!!! Vi VET alla att hon är asful jämfört med ditt ex!

• Anonym (Jag)
    Anonym (Jag) skrev 2016-07-09 17:15:25 följande:

Bilder???

Kan liva dig att INGEN som läst din tråd skulle välja din nya framför exet!!! Vi VET alla att hon är asful jämfört med ditt ex!

Lova*
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Jag) skrev 2016-07-09 17:16:00 följande:
    Lova*
    OK o jag skickar helst inga bilder av vare sig på den nya, exet eller på mej men den nya är rynkfri i förhållande mot exet som är rökare. Vet att jag inte är rynkfri heller men jag röker inte förutom vid nått enstaka tillfälle och då blir det oftast cigarr.
  • Blomma73

Suck, utseendet är verkligen det enda du bryr dig om... Och att du får sex.. För de flesta människor har inte attraktivitet enbart ihop med utseendet. En människa som beter sig kallt och elak blir oattraktiv och äcklig även om de råkar ha fotomodellutseende. Och tvärtom så klart. Så funkar de flesta faktiskt.

Du har i tråden inte nämnt något positivt om den nya förutom att du får sex och att hon är snygg. Om hon skulle råka ut för något, exempelvis brännskada ansiktet. Skulle hon vara värd någonting för dig då?

• Ess
    Blomma73 skrev 2016-07-10 09:24:01 följande:

Du har i tråden inte nämnt något positivt om den nya förutom att du får sex och att hon är snygg. Om hon skulle råka ut för något, exempelvis brännskada ansiktet. Skulle hon vara värd någonting för dig då?

Jag tror inte att hon varit det. Då hade han gått bakom hennes rygg och försökt fixa en ny med klanderfritt utseende istället.
  • Ess
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-09 13:45:17 följande:

Din nya får en massa skit i tråden, vilket hon förtjänar för sitt otrevliga sätt. MEN jag tror att det är DU som triggar henne, säkerligen omedvetet, men ändå. 
    Detta du skriver här lyser säkert igenom i ditt sätt att va, vilket får henne att hamna i en sits där hon måste hävda sig.
  • MammAmma

Om den nya nu är så snygg och rynkfri med silikonpattar, vad tror du att hon har ett mähä som dig till som är närmare 60 och otränad, när hon uppenbarligen isf skulle kunna få bättre? Pengar! Skulle inte förvåna mig om hon och exmannen båda är med på att locka ditt enkelspåriga sinne med lite analsex, för att steg för steg utsuga dig tills du är barskrapad och sen dumpa dig brutalt och leva gott tillsammans.

Svar på tråden Barnen eller den nya.