• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-18 09:44:35 följande:
    Den nya känner kvinnan som står i anmälan sen tidigare och hon den nya alltså vill inte att vi pratar med henne för att hon tydligen är en lögnerska. Och ja den nya vill inte att jag ska vara på samma plats som exet pga anmälan eftersom exet hade pratat med kvinnan. Gör lite ont i att inte åka på släktträffar men va fasen göra när exet är bjuden och inte den nya.
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! *stkrattar så jag trillar av stolen* 

Det är den som anmäls om är den som ljuger? Och du tror på det? Tror du på tomten och påskharen också? 

Med tanke på att din nya ljuger som en häst travar och du går på det så är det väl inte så konstigt att du tror på det där också. 

Hade du fått gå på träffen innan anmälan? Svar: Nej, eftersom redan innan anmälan så ville inte den nya haggan att du skulle vara på samma plats som ditt ex. Det har du ju skrivit långt tidigare i råden. Det står ju även i din trådstart. SÅ kom inte och säg att det beror på anmälan att du inte får gå på träffen.
  • Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-01 09:06:46 följande:
    Har inte pratat med exet på ett bra tag nu och det saknar jag. Nu står jag i dilemmat med att jag inte berättat för min nya att jag inte har jobbet kvar utan har fått tagit lån för att betala hennes och mina utgifter tror att om hon får reda på att jag inte har jobb så kommer hon nog inte att vilja ha mig, billig i drift är hon inte SUCK
    Som sagt, du betalar för vad du får.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Tova) skrev 2016-07-18 09:57:43 följande:
    Kärlek?

Säg som det är istället, du ville ha sex, men inte betala en hora, på annat sätt än det jobb och de presnter hon kräver.

Din fru sörjde anhöriga som gått bort utan att du stöttade henne. Under denne tid "gav hon dig bara" sex en gång i veckan, så du reggade dig på en otrohetssite för att få kärlek. Knappast, första gången ni träffades kände ni ju inte varandra så kärlek var det ju inte. Det var kort och gott sex.

Finns det verkligen såna män som du?
    Ja jag vill ha kärlek och sex är en del av kärlek utan den biten funkar inte ett förhållande så är det för mej.
    Vi dvs jag och den nya träffades några gånger innan vi låg så är det och var det med det.
  • Anonym (Vet ej)
    LFF skrev 2016-07-18 09:57:56 följande:
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! *stkrattar så jag trillar av stolen* 

Det är den som anmäls om är den som ljuger? Och du tror på det? Tror du på tomten och påskharen också? 

Med tanke på att din nya ljuger som en häst travar och du går på det så är det väl inte så konstigt att du tror på det där också. 

Hade du fått gå på träffen innan anmälan? Svar: Nej, eftersom redan innan anmälan så ville inte den nya haggan att du skulle vara på samma plats som ditt ex. Det har du ju skrivit långt tidigare i råden. Det står ju även i din trådstart. SÅ kom inte och säg att det beror på anmälan att du inte får gå på träffen.
    Nej tror inte på tomtar o troll, men har ingen anledning att prata med kvinnan som står i anmälan.
    Ja jag hade nog gått på träffen om inte anmälan kommit och jag går inte på den med hänsyn till min nya. 
    Innan anmälan hade jag och exet kontakt dvs vi pratade minst 1 gång i veckan dock i smyg från mitt håll för den nya hade blivit ännu argare om jag sagt nått om det, dom samtalen saknar jag faktiskt. 
  • Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-07 22:17:04 följande:
    Fick reda på i kväll att den nya kvinnan fortfarande ligger med sitt ex.
    Hon som har har skaffat egen vårdnad för sitt barn för att hon inte gillade sitt ex och så visar det sig att dom har sex och det regelbundet.
    Hon lovade att jag var den enda och jag har visat henne allt i mobilen och datorn ja allt och jag har även skaffat det hon ville ha och hjälpt henne men så har hon haft sin Exman vid sidan om.
    Varför Varför Varför???
    Ehhhhh......

Men du är väl inte sann va? Eller är kvinnan en sån som har sex mot betalning?
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Tova) skrev 2016-07-18 10:08:01 följande:
    Som sagt, du betalar för vad du får.
    Då har jag väl fått en ny snygg kvinna men som inte alltid är så värst trevlig, jo hon är trevlig när det gäller men inte alltid när dörrarna stängs.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Tova) skrev 2016-07-18 10:24:50 följande:
    Ehhhhh......

Men du är väl inte sann va? Eller är kvinnan en sån som har sex mot betalning?
    Nej jag ger henne inga pengar för att vi har sex.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-18 09:14:59 följande:

Just för att hon sa att hon skulle det.

Ja, du lovade väl henne kärlek och trohet en gång du med men svek dina ord.

Kul att du tror du själv är värd lojalitet efter hur du beter dig.
  • Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-26 22:23:03 följande:
    Får se för den nya gillar absolut inte nån som är arbetslös hon tycker att dom är samhället till last och lever på skattebetalarnas pengar + lata
    Vad jobbade hon med när ni träffades? Var hon inte arbetslös eftersom du kände att du var tvungen att ge henne ett jobb.
  • Anonym (Peter)

På villet sätt visar den nya kärlek? (Jag pratar inte om sex eller att säga "jag älskar dig")

Svar på tråden Barnen eller den nya.