• Anonym (B)

Barnen eller den nya.

Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-07 22:48:14 följande:

Har inte den blekaste aning om vad jag ska göra :'( Vaf är karma egentligen?

"Behandla andra så som du själv vill bli behandlad"

Du får alltså vad du förtjänar! :D
  • Anonym (B)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-18 21:38:27 följande:

Vi får se hur det blir med någon resa jag håller inte med om att det är min nya som avskärmat mej från barnen utan det är exets inflytande på barnen som fått dom avskärmade.

Har inte läst den tråden och vill inte göra det i nuläget heller men om barnen inte vill att hon följer med då får dom stå för det.

Fegis
  • Anonym (B)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-27 22:21:31 följande:

Nej har inte dålig koll på allt men som jag skrev i ett annat svar nyss så brukade hon klaga över div symtom när jag skulle ut och resa och så och jag tolkade det som att hon inte ville att jag skulle åka. Hon blev undersökt för några år sen och det fanns inget fel på hjärtat då utan det hon hade var uppehåll och extraslag.

Menar du att uppehåll och extraslag inte är något fel på hjärtat!?

För jo de är fel, kan bli riktigt allvarligt dessutom..
  • Anonym (B)
    Ess skrev 2016-06-28 15:29:06 följande:

Nej, jag har samma sak och det är inget.

Min moster hade samma sak, hon är död nu.. så jo tjena att det är inget, för alla!?
  • Anonym (B)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-01 10:34:00 följande:

Har läst det ni skriver. Exet är fortfarande inlagd tydligen för en tyst infarkt jag vet inte vad det betyder men det får ordna sig. Barnen har mat och annat dom behöver och det för att exet tydligen handlat och fyllt på innan detta inträffade.

Det betyder att hon fått en livshotande hjärtattack med otydliga symptom, förhoppningsvis fick hon hjälp i tid och kan bli frisk, men det är väldigt farligt och risken för fler finns.. hon kan dö

Men vad bryr du dig om de..
  • Anonym (B)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-01 10:55:12 följande:

Självklart vill jag inte att hon ska dö. Så är en tyst värre än en vanlig eller? O kan man få en tyst efter/under stress eller varför drabbas man av det?

Ja det är farligare då man ofta inte märker det förren det är för sent eller hjärtat blivit så skadat att hjärtat inte kan återhämta sig, sen behandling gör prognosen sämre

Hon har ju haft konstigheter med hjärtat förut och ja stress kan både utlösa och förvärra!

Kan även vara detta

"Emotionell stress kan utlösa hjärtchock, som i vissa fall kan leda till döden. Tillståndet kallas Takotsubo-kardiomyopati, ibland även "brustet hjärta". Det är ett tillstånd som karakteriseras av akut, ofta stressutlöst bröstsmärta och/eller andningssvårigheter, förändringar av ekg-kurvan, stegring av hjärtskademarkörer i blodet och uttalad nedsättning av funktionen i vänster kammare.

Tillståndet är snarlikt en akut hjärtinfarkt, men till skillnad från den typiska hjärtinfarkten hittar man vid kranskärlsröntgen inga kranskärlsförändringar ? kärlen brukar vara "rena". De flesta patienter brukar återhämta sig. Detta syndrom ses företrädesvis hos kvinnor."

Svårt att säga exakt varför det hänt, men ditt beteende har knappast hjälpt..
  • Anonym (B)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-02 11:54:56 följande:

Men hon orkade ta hand om barnen, hushållet och även jobbet tycker att om man orkar det då orkar man ha sex mer än en gång i veckan men jag kan naturligtvis ha fel.

Så ni hade alltså sex en gång i veckan ändå!?

Börjar du ana ett mönster nu?
  • Anonym (B)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 23:27:18 följande:

Men troligen var det som så att det var efter att exet pratat med henne så dröjde det bara någon dag innan kvinnan anmälde så om inte exet ligger bakom varför skulle då den kvinnan anmäla efter att exet ringt?

Nja vi dvs nya och jag tror att det är för att exet ringde som gjorde att det blev anmälan och saker och påföljder av den nu har inte nya eller jag pratat m kvinnan som anmälde men exet har påstått att hon tog kontakt m kvinnan för att få reda på vem den nya är pga att den nya skickat vissa sms till henne men egentligen har inte exet nått att göra med vad den nya är för någon. Och nu är jag besviken på exet eftersom hon lovat vänta på mej men icke hon träffar en annan man...Det känns kan jag säga.

Varför ska exet vänta på dig och avstå att träffa någon medans du knullar din nya (som du började knulla bakom hennes rygg när hon var deprimerad!) och skiter i både dina föräldrar och barn?

Klart som fan hon förtjänar lite härlig kuk som behandlar henne så bra som hon förtjänar, efter all skit hon fått från dig och din nya!

Skyll dig själv och hoppas ditt ex äntligen blir lycklig med en riktig man
  • Anonym (B)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 23:14:59 följande:

Jag är allt normalbegåvad för om jag inte varit det skulle jag inte ha en chefstjänst.

.

Eller så är du beviset på att även patetiska idioter kan lura till sig en chefposition?

Förtjänar det gör du då inte..
Svar på tråden Barnen eller den nya.