• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-10-20 18:36:06 följande:
    Jo men idagsläget ska jag resa åt ett annat håll i jobbet så jag får börja med ett brev kan skiva i brevet och fråga henne om hon vill träffa mej om ett tag.
    Ok. Ja,skriv det och berätta också varför du vill träffa henne.
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-10-20 18:48:42 följande:

Ok. Ja,skriv det och berätta också varför du vill träffa henne.

Jo ska det sitter och knåpar på brevet för fullt.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-10-20 19:29:55 följande:
    Jo ska det sitter och knåpar på brevet för fullt.
    Se till att det blir trovärdigt så hon förstår att du menar allvar också.
    Mattias och Hannah.
  • Regndamen
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-10-20 18:25:58 följande:

Vi har ett långt förflutet och hon har varit min stora kärlek och mitt allt. Vet att jag sabbade men ingen vet hur framtiden kommer att bli.

Hade du någon anständighet kvar lämnar du henne ifred. Låt henne vara, hon har äntligen sluppit dig, försök inte manipulera dig in igen. Fast det kommer du väl inte göra, då allt handlar om dig i ditt liv.
  • Anonym (Tova)

När du nu försatt dig i skuld och har köpt sex för allt du äger och mer därtill, så vill du att din exfru ska ta tillbaka dig?

Du var otrogen, såg till exfrun förlorade jobbet och allt detta under en tid då hon hade nära som gått bort. Hon blev dessutom hjärtsjuk och du kunde inte ens tänka dig att hjälpa till med barnen eller betala det du borde till din exfru. Alla pengar du hade och mer därtill skulle gå till tjejen med de opererade tuttarna så du kunde få doppa.

Om din fru inte avskyr dig så borde du vara glad. Att få tillbaka henne borde du själv inse inte kommer gå. Släpp det!

• Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-10-18 17:20:43 följande:
    Har tänkt på det och gör allt jag kan för att få bort skulderna så fort det går och det går liksom inte ihop med den nya.
    Hörde också att exet har problem med sin ekonomi och tagit lån så inte så bra kanske att vi blir tillsammans är rädd för att allt rasar ännu mera om vi blir tillsammans men visst hon är inte en person som skulle ta lån för att göra ingrepp och så hon kanske behövt tagit lån för att ha råd med boende och mat till sig och barnen men vet inte vet bara att ett av barnen är bekymrad och jag kan inte hjälpa till med ekonomin.
    Ska försöka igen att på något sätt få kontakt med henne var inga trevliga mess hon skickade till mej senats men hon har troligen all anledning till att vara bitter på mej av vissa anledningar. Förr förra gången var hon väldigt trevlig på messen.
    Är det inte dina barn? Låter inte som det i din text...
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Tova) skrev 2016-10-22 15:53:24 följande:

Är det inte dina barn? Låter inte som det i din text...

Det är mina barn.
  • Anonym (Skärpning")

Hur kan man ens överväga att inte sätta barnen först? Orkar inte läsa hela tråden men hoppas att du är kanske världens bästa förklaring till den saken, annars är det ju bara helt sjukt! Finns inte en man i världen som skulle gå före mina barn!

• Anonym (Vet ej)
    Anonym (Skärpning") skrev 2016-10-23 01:03:03 följande:

Hur kan man ens överväga att inte sätta barnen först? Orkar inte läsa hela tråden men hoppas att du är kanske världens bästa förklaring till den saken, annars är det ju bara helt sjukt! Finns inte en man i världen som skulle gå före mina barn!

Förstår vad du menar, barnen är stora nu och jag har haft mycket på jobbet jag kommer att försöka ha kontakt med dom, vissa av dom vill inte ha så mycket kontakt med mej just nu vilket jag kan förstå men rätt vad det är så kan vi lägga denna tid bakom oss.
  • Regndamen
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-10-23 13:58:51 följande:

Förstår vad du menar, barnen är stora nu och jag har haft mycket på jobbet jag kommer att försöka ha kontakt med dom, vissa av dom vill inte ha så mycket kontakt med mej just nu vilket jag kan förstå men rätt vad det är så kan vi lägga denna tid bakom oss.

Hur vet du det? Du har mycket troligt förstört relationen för alltid. Ditt eget fel.
Svar på tråden Barnen eller den nya.