• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • Anonym (Reflektion)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-25 21:50:21 följande:
    Vet inte vad dom gjort eller vart men i annonsen står det att hon vill att dom träffas på hotellrum som kunden betalar eller hemma hos kunden men vart barnet varit vill jag inte ens tänka på kanske inte underligt att barnet som jag fått höra ligger på golvet ibland hos sin pappa och inte vill åka till sin mamma så frågan är vad barnet varit med om förutom att fått dansa magdans tillsammans med mamman på en färja.
    Är dagen inne då du inser att det är bra för dig att leva själv?
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Reflektion) skrev 2016-07-25 22:26:18 följande:

Ja med tanke på vad jag fått reda på är det inget att tveka på sen får jag se om det kanske kan bli nått mellan exet och mej. Tycker synd om den nyas barn.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Reflektion) skrev 2016-07-25 22:26:18 följande:

Men kommer att ta det lugnt med exet missade att skriva det. Ska ta och försöka sova nån timme nu.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-25 21:44:36 följande:
    Försökte på en annan sajt först men inte en enda tog kontakt skrev säkert till 100 men icke. Tänker inte gå med på VM igen och ska ta kontakt med läkare omgående.
    Det finns flera olika sajter att prova.

Ja,det är nog lika bra det.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Vet inte vad dom gjort eller vart men i annonsen står det att hon vill att dom träffas på hotellrum som kunden betalar eller hemma hos kunden men vart barnet varit vill jag inte ens tänka på kanske inte underligt att barnet som jag fått höra ligger på golvet ibland hos sin pappa och inte vill åka till sin mamma så frågan är vad barnet varit med om förutom att fått dansa magdans tillsammans med mamman på en färja.
    Har du tillräckligt bra kontakt med barnet för att fråga vad det har varit med om?
    Jag tycker absolut att det låter som att det finns fog för en anmälan!
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (Didi)

Har barnet fått dansa magdans tillsammans med mamma på en färja??? Mot betalning?
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Didi) skrev 2016-07-26 10:36:33 följande:

Har barnet fått dansa magdans tillsammans med mamma på en färja??? Mot betalning?

Ingen aning om betalning men dansat med mamman ja.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-25 23:15:43 följande:

Har du tillräckligt bra kontakt med barnet för att fråga vad det har varit med om?

Jag tycker absolut att det låter som att det finns fog för en anmälan!

Har inte den kontakten med barnet så vill inte fråga, jo mycket möjligt att det var befogat med en anmälan.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-25 23:13:31 följande:

Det finns flera olika sajter att prova.

Ja,det är nog lika bra det.

Så är det och det verkar som den nya visar sitt rätta jag mer och mer. Jag mår inte alls bra nu...Men måste försöka ta tag i jobb och annat.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-26 10:44:45 följande:
    Har inte den kontakten med barnet så vill inte fråga, jo mycket möjligt att det var befogat med en anmälan.
    Ok.

Ja,om inte annat så borde ju pappan reagera och göra en anmälan när barnet beter sig så när det ska till sin mamma.
    Det låter inte alls normalt!
    Och det bevisar ytterligare vilken dålig mamma hon är som låter barnet vara med och dansa magdans med henne osv.
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-26 10:48:11 följande:
    Så är det och det verkar som den nya visar sitt rätta jag mer och mer. Jag mår inte alls bra nu...Men måste försöka ta tag i jobb och annat.
    Ja,det kan ju vara svårt att se sådana saker när man lever mitt i det.
    Men nu när du vet hur hon är så hoppas jag att du skaffar dig ett eget boende och dumpar subban omgående samt anmäler henne.
    Pappan borde få ensam vårdnad om barnet!
    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Barnen eller den nya.