• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-24 13:56:42 följande:

Tror inte att allt löser sig av sig själv.

Jo visst hon kanske behövde få kolla upp mej och det kanske den nya behöver också Phuuu.

Känner att mycket håller på att äta upp mej men har börjat skriva lite o gillar inlägg på sociala medier ja till vänner och gudskelov verkar dom inte sura på mej och den nya godtar att jag gör det.

Fick höra att exet och den hon träffat att dom inte träffas längre så det var allt en kortvarig affär eller vad det nu var.

Det är nog klokt att hon leker runt och har sex innan hon satsar på ett seriöst förhållande.
  • Anonym (Peter)

Jo visst hon kanske behövde få kolla upp mej och det kanske den nya behöver också Phuuu.

Känner att mycket håller på att äta upp mej men har börjat skriva lite o gillar inlägg på sociala medier ja till vänner och gudskelov verkar dom inte sura på mej och den nya godtar att jag gör det.

Fick höra att exet och den hon träffat att dom inte träffas längre så det var allt en kortvarig affär eller vad det nu var.

Det är nog klokt att hon leker runt och har sex innan hon satsar på ett seriöst förhållande.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-07-24 16:48:31 följande:

Hmmmm
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-24 18:26:46 följande:

Hmmmm

?
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-24 13:49:05 följande:
    Eftersom hon blev utskriven så är hon enligt min mening frisk.
    Enligt din mening,ja. Men inte ur medicinsk synpunkt.
    Det verkar då så med tanke på hur du velar fram och tillbaka.

Nej,din nya har ingen anledning att kolla upp dig om hon inte är rädd att du gör samma sak som hon gör själv.
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-07-24 19:45:07 följande:

?

Hon var aldrig en sån kvinna som lekte runt och tror inte hon är det nu heller.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-24 21:17:14 följande:

Hon var aldrig en sån kvinna som lekte runt och tror inte hon är det nu heller.

Var du en sån man som var otrogen då?

Att bli uppskattad, även sexuellt, brukar vara ett jättebra sätt att boosta egot och komma över ex.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-24 20:13:48 följande:

Enligt din mening,ja. Men inte ur medicinsk synpunkt.Det verkar då så med tanke på hur du velar fram och tillbaka.

Nej,din nya har ingen anledning att kolla upp dig om hon inte är rädd att du gör samma sak som hon gör själv.

Jag kan inget om sjukvård så det kanske var onödigt av mej att skriva så.

Ja vem vet men iallafall vill den nya att jag absolut inte ska träffa exet eller som hon sa till mej Du får inte träffa ditt ex på några vilkor och det kvittar om den som bjudit in är en väldigt nära släkting som fyller jämt för jag får inte åka och jag har inga krafter att säga emot nu, pratade med släktingen och den blev inte glad men jag lovade att komma vid ett annat tillfälle, om jag fick välja skulle jag vilja träffa släktingen, barnen ja även exet och få känna mej som en del av familjen men får som sagt inte och detta beror på det som inträffat tidigare.
  • Anonym (Reflektion)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-24 13:48:02 följande:
    Nix har allt min kvar.
    Det märks inte.
    Om du har en ryggrad så gör du slut med den nya och lämnar exet ifred.
    Sen kan du leva själv. Det behöver du, så kanske du växer upp någon gång.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-24 21:32:13 följande:
    Jag kan inget om sjukvård så det kanske var onödigt av mej att skriva så.

Ja vem vet men iallafall vill den nya att jag absolut inte ska träffa exet eller som hon sa till mej Du får inte träffa ditt ex på några vilkor och det kvittar om den som bjudit in är en väldigt nära släkting som fyller jämt för jag får inte åka och jag har inga krafter att säga emot nu, pratade med släktingen och den blev inte glad men jag lovade att komma vid ett annat tillfälle, om jag fick välja skulle jag vilja träffa släktingen, barnen ja även exet och få känna mej som en del av familjen men får som sagt inte och detta beror på det som inträffat tidigare.
    Ja,det är dumt att uttala sig om saker man inte vet något om.

Beror på det som inträffat tidigare? Skyller du på anmälan igen?
    Din nya förbjöd dig ju att träffa ditt ex redan innan den där anmälan!
    Det handlar om att hon är sjukligt svartsjuk och hatar ditt ex utan anledning!
    Och du,du är väl en vuxen människa. Hon kan inte förbjuda dig någonting alls! Hon äger inte dig! Och det borde du tala om för henne och sedan dumpa!
    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Barnen eller den nya.