• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • Anonym (Reflektion)
    molly50 skrev 2016-07-24 23:36:06 följande:
    Jag var också som du och ville inte leva ensam.
    Men vilket underverk det gjorde för mig att leva ensam i några år!
    Jag är idag lyckligt gift och har två underbara barn.
    Och det hade jag kanske aldrig haft om jag inte hade levt ensam ett tag och fokuserat på att hitta tillbaka till mig själv.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-24 23:34:09 följande:

Men hon ville ju veta vem människan var som skickade elaka och hotfulla sms och kallade henne för en massa vidriga saker!

Är det konstigt,tycker du?

Hade du inte velat veta vem som skickade sådana sms till dig,om du hade råkat ut för det?

Dessutom hade väl den andra kvinnan ett eget val.

Ditt ex bär ingen skuld för att den kvinnan valde att anmäla din nya!

Jag tycker dessutom att anmälan verkar ha varit befogad med tanke på att din nya inte är en bra mamma.

Sant egentligen.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-24 23:36:06 följande:

Jag var också som du och ville inte leva ensam.

Men vilket underverk det gjorde för mig att leva ensam i några år!

Jag är idag lyckligt gift och har två underbara barn.

Och det hade jag kanske aldrig haft om jag inte hade levt ensam ett tag och fokuserat på att hitta tillbaka till mig själv.

Grattis till att det gick så bra för dej.
  • Anonym (Vet ej)

Kommer att skriva mer i kväll för nu är jag riktigt förbannad men väntar o lugnar mej till i kväll o skriver då.

• molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-25 11:38:59 följande:
    Sant egentligen.
    Ja,så varför fortsätter du då att skuldbelägga ditt ex för något som hon inte har gjort?
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-25 11:40:14 följande:
    Grattis till att det gick så bra för dej.
    Tack! Men jag försöker bara berätta för dig att det kan göra en riktigt gott att leva ensam ett tag, Även om man inte tror att man klarar av det.
    Jag tyckte t om att det blev skönt efter ett tag,att vara helt fri och leva som jag ville.
    Jag blev också bedragen av mitt ex och behövde komma över det sveket innan jag var redo för att inleda något nytt.
    Det hade inte varit juste emot min man om jag inte hade kommit över mitt ex och hans svek mot mig.
    Jag tror faktiskt att det skulle vara bra för dig med att leva ensam ett tag.
    Jag lovar, det är inte farligt!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-25 11:42:25 följande:

Kommer att skriva mer i kväll för nu är jag riktigt förbannad men väntar o lugnar mej till i kväll o skriver då.

Vad är det nu som har hänt då?
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (Peter)

Hoppas det är att du är arg på den nya för att hon manipulerar dig och inte arg för att du är så korkad att den nya lyckats hetsat dig att bli arg på exet...

• Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-07-25 12:55:22 följande:

Hoppas det är att du är arg på den nya för att hon manipulerar dig och inte arg för att du är så korkad att den nya lyckats hetsat dig att bli arg på exet...

Det är på den nya förklarar i kväll ska ut o springa o göra av med ilska nu...återkommer i kväll.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-25 13:23:15 följande:
    Det är på den nya förklarar i kväll ska ut o springa o göra av med ilska nu...återkommer i kväll.
    Det är bra! Börja visa lite jävlaranamma nu och visa henne vart skåpet ska stå!
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (Vet ej)

Skriver detta nu men är fortfarande förbannad.

Nu är det så då att den nya hade datorn på och JA håll i er men hon är eskort, hon har följt med på resor och då lagt ut annonser om vart hon kommer vara och tar 2000:- i timmen på denna eskortsidan. Fy jag mår illa befinner mej på samma ställe som henne nu men det beror mest på hennes barn. Hur i hela fridens namn kan man när man är i ett förhållande vara eskort?

Vet att en inte ska kolla datorer för varandra men kunde inte undgå att se sidan. Hon säger att det bara är telsex och att hon inte träffat någon och att hon ska sluta nu F. F....

Svar på tråden Barnen eller den nya.