• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • Anonym (Tova)
    molly50 skrev 2016-08-02 00:06:20 följande:
    Han kanske fortsätter att ge den nya lite sex som en bra avslutning på förhållandet.   smile5.gif
    Men hon var ju prostituerad och har redan tagit alla hans pengar...
  • molly50
    Anonym (Tova) skrev 2016-08-02 06:20:13 följande:
    Men hon var ju prostituerad och har redan tagit alla hans pengar...
    Ja,men han kan ju ge henne lite sex som ett bra avslut på förhållandet ändå. Precis som hon gjorde med sitt ex.  ^^
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (Tova)
    molly50 skrev 2016-08-02 12:29:09 följande:
    Ja,men han kan ju ge henne lite sex som ett bra avslut på förhållandet ändå. Precis som hon gjorde med sitt ex.  ^^ smile5.gif
    Men hon vill nog inte bli given sex... utan betalning, typ genom en såld lägenhet eller så... Det är ju hon som ger sex mot betalning... om han inte betalar...
  • molly50
    Anonym (Tova) skrev 2016-08-02 18:03:08 följande:
    Men hon vill nog inte bli given sex... utan betalning, typ genom en såld lägenhet eller så... Det är ju hon som ger sex mot betalning... om han inte betalar...
    Jag var lite ironisk i det jag skrev.
    Det var ju den ursäkten hon gav TS när hon hade varit otrogen mot honom med sitt ex.
    Hon ville ge sitt ex ett bra avslut....^^

För övrigt så håller jag med dig.
    Hon verkar bara ha pengar för ögonen. Och om det kräver att ge sex för att få det så gör hon tydligen det också.
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-02 19:21:42 följande:

Jag var lite ironisk i det jag skrev.

Det var ju den ursäkten hon gav TS när hon hade varit otrogen mot honom med sitt ex.

Hon ville ge sitt ex ett bra avslut....^^

För övrigt så håller jag med dig.

Hon verkar bara ha pengar för ögonen. Och om det kräver att ge sex för att få det så gör hon tydligen det också.

Hon får allt ligga med någon annan från och med nu jag klarar mej på egen hand. Jo pengar vill hon ha.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-08-02 20:06:52 följande:
    Hon får allt ligga med någon annan från och med nu jag klarar mej på egen hand. Jo pengar vill hon ha.
    Det är bra att du börjar visa lite jäklaranamma!

Hon kan ju fortsätta att fixa pengar på egen hand också.
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (nej)

Alltså, herregud! Min farbror gifte sig med en rysk kvinna. Det var hans andra äktenskap och hans första var sedan länge avslutat (ingen otrohetshistoria m.a.o.), MEN äktenskapet tog ett abrupt slut när han upptäckte att hon var prostituerad... Wtf!?

• Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-02 21:11:01 följande:

Det är bra att du börjar visa lite jäklaranamma!

Hon kan ju fortsätta att fixa pengar på egen hand också.

Så är det fast det känns kan jag säga.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (nej) skrev 2016-08-02 21:53:19 följande:

Alltså, herregud! Min farbror gifte sig med en rysk kvinna. Det var hans andra äktenskap och hans första var sedan länge avslutat (ingen otrohetshistoria m.a.o.), MEN äktenskapet tog ett abrupt slut när han upptäckte att hon var prostituerad... Wtf!?

En till!

Detta kanske är vanligare med ryskor än vad man trott/tror.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-08-03 09:22:54 följande:
    Så är det fast det känns kan jag säga.
    Ja,det förstår jag. Men samtidigt så har du ju själv också försatt dig i den här situationen.
    Det är väl det här som kallas karma.
    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Barnen eller den nya.