• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • Furienna
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-23 15:02:53 följande:
    Sjunker jag i respekt för att jag inte vill ha någon som är överviktig?
    Du sjunker i respekt för att du är ett ytligt kräk.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-23 16:23:29 följande:

Ja,men hur länge till ska du tänka egentligen?

Om du känner att du inte orkar ha det så här längre så måste du väl ta tag i det,och det nu!

Det lär ju inte ordna sig av sig självt.Kanske för att du uttrycker dig som du gör om överviktiga?

Det är inte speciellt attraktivt med män som uttalar sig så nedlåtande om andra heller.

Ärligt vet jag inte hur lång tid det tar vill vrida och vända så det blir så bra som möjligt.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-23 16:38:31 följande:

Men säger det inte dig något att hon är så kontrollerande att du måste gå in på toan för att få vara ifred och skriva eller ringa?

Det borde ringa många varningsklockor där,tycker jag!

Jo det säger en del men är ganska van för exet skulle under en tid också hålla på att kolla mej men å andra sidan ville hon kolla mej efter att jag hade ljugit om lite saker som att jag hade haft ett annat boende under en tid och varför jag hade det var för att jag ville vara själv när jag satt och chattade o så vet att det var nått så otroligt egoistiskt gjort av mej då.
  • Anonym (Vet ej)
    Furienna skrev 2016-07-23 16:52:27 följande:

Du sjunker i respekt för att du är ett ytligt kräk.

OK var och en får tycka vad dom vill.
  • Anonym (Reflektion)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-23 22:12:02 följande:
    Ärligt vet jag inte hur lång tid det tar vill vrida och vända så det blir så bra som möjligt.
    ...För dig?
    Du är nåt av det jävligaste jag har "träffat" på.
    By the way så var jag i skogen härom dagen och hittade en bit ryggrad. Är det din?
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-22 23:30:13 följande:
    Hur vet du att hon inte vill ha mej?

Hon har varit sjuk men är det inte längre.
    Har man haft en hjärtinfarkt så har man inte ett friskt hjärta.
    Så nej,hon är inte frisk.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-23 22:12:02 följande:
    Det tar i alla fall inte lika lång tid som att bara sitta och vänta på att allt ska lösa sig av sig självt.
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-23 22:16:51 följande:
    Jo det säger en del men är ganska van för exet skulle under en tid också hålla på att kolla mej men å andra sidan ville hon kolla mej efter att jag hade ljugit om lite saker som att jag hade haft ett annat boende under en tid och varför jag hade det var för att jag ville vara själv när jag satt och chattade o så vet att det var nått så otroligt egoistiskt gjort av mej då.
    Ja,det var verkligen egoistiskt av dig! Men du har ju visat tråden igenom att du är egoistisk.
    Ditt ex hade ju anledning att vara vaksam på dig då du hade ljugit för henne.
    Så det har jag faktiskt full förståelse för.
    Men din nya har absolut ingen som helst anledning.
    Utom möjligen det att hon själv har varit otrogen och kanske fortfarande är.
    Genom sig själv känner man andra,så att säga.
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Reflektion) skrev 2016-07-24 00:39:02 följande:
    ...För dig?
    Du är nåt av det jävligaste jag har "träffat" på.
    By the way så var jag i skogen härom dagen och hittade en bit ryggrad. Är det din?
    Nix har allt min kvar.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-24 12:17:05 följande:
    Har man haft en hjärtinfarkt så har man inte ett friskt hjärta.
    Så nej,hon är inte frisk.
    Eftersom hon blev utskriven så är hon enligt min mening frisk.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-24 12:21:35 följande:
    Det tar i alla fall inte lika lång tid som att bara sitta och vänta på att allt ska lösa sig av sig självt.
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-23 22:16:51 följande:
    Ja,det var verkligen egoistiskt av dig! Men du har ju visat tråden igenom att du är egoistisk.
    Ditt ex hade ju anledning att vara vaksam på dig då du hade ljugit för henne.
    Så det har jag faktiskt full förståelse för.
    Men din nya har absolut ingen som helst anledning.
    Utom möjligen det att hon själv har varit otrogen och kanske fortfarande är.
    Genom sig själv känner man andra,så att säga.
    Tror inte att allt löser sig av sig själv.
    Jo visst hon kanske behövde få kolla upp mej och det kanske den nya behöver också Phuuu.
    Känner att mycket håller på att äta upp mej men har börjat skriva lite o gillar inlägg på sociala medier ja till vänner och gudskelov verkar dom inte sura på mej och den nya godtar att jag gör det.
    Fick höra att exet och den hon träffat att dom inte träffas längre så det var allt en kortvarig affär eller vad det nu var.
Svar på tråden Barnen eller den nya.