• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Loppan84

Symetrical - great minns think alike :-*

Sagoskog - jag fattar <3 Jag känner mig också trött och osocial sista veckan, viktigt att bita ihop så man ute blir ensam :) ska ut med tjejkompisarna ikväll på cocktailbar så jag kan dricka goda alkoholfria drinkar och det ser jag så mycket fram mot.

Norrlänningen86 - grattis! Tror vi har snackat i NC-tråden innan jag bytte till ff :)

• Norrlänning86

Loppan84 ja jag har för mig det också :) var rätt länge sedan jag var aktiv med skrivandet där men har följt tråden lite mer nu på senaste tiden och även här då jag också bytte till FF men hade kvar prenumeration på NC så använde båda :)

Loppan84 skrev 2016-02-25 14:34:52 följande:

Symetrical - great minns think alike :-*

Sagoskog - jag fattar <3 Jag känner mig också trött och osocial sista veckan, viktigt att bita ihop så man ute blir ensam :) ska ut med tjejkompisarna ikväll på cocktailbar så jag kan dricka goda alkoholfria drinkar och det ser jag så mycket fram mot.

Norrlänningen86 - grattis! Tror vi har snackat i NC-tråden innan jag bytte till ff :)

• eagle87
    Symetrical skrev 2016-02-25 13:32:42 följande:
    Oftast gör det det. Då kan man säga att man redan blivit daterad. Eller också tar du dateringen och modifierar sista mensen till det och helt enkelt säger till din bm att du var gravidsnurrig sist du svarade på sista mensens första dag. Typ att den var beräknad då, men inte kom förrän 4 dagar senare, eller när det nu blir. Vilken dag hade du äl på?
    Hmm ok de är stor skillnad ja hade äl på dag 24 så är mkt senare än dag 14. Varför är dem så cp...
  • nepe

ååh smart!! Jag ska göra som sagoskog och symetrical skrev och säga att jag var snurrig med sista mensen. Var på inskrivning idag och hon tyckte det var så häftigt att jag visste exakt äl. Ändå så räknar dom med deras dumma snurra! Haha diffar "bara" tre dagar för mig men tycker ändå det är lite irriterande :P

• Loppan84

Kunde inte hålla mig! Yes :) Det vs en timme från jag kissade sist. Gud vad skönt. Och då stämde min uträkning också baserat på hurlång tid det tog att gå från 25 till 200 - mitt hcg dubblas ca var 40e timme :)

• Symetrical
    eagle87 skrev 2016-02-25 16:11:48 följande:

Hmm ok de är stor skillnad ja hade äl på dag 24 så är mkt senare än dag 14. Varför är dem så cp...

Oj, ja! Typ 10 dagar ju. men säg att du fick mensen 23:e då. Att du sagt/skrivit fel.
  • Symetrical
    Loppan84 skrev 2016-02-25 16:44:53 följande:

Kunde inte hålla mig! Yes :) Det vs en timme från jag kissade sist. Gud vad skönt. Och då stämde min uträkning också baserat på hurlång tid det tog att gå från 25 till 200 - mitt hcg dubblas ca var 40e timme :)

Underbart raring! Stämmer ju bra med att du är i v 5+1 idag då.
  • Loppan84

Jag ljög för läkaren och sa att min man vart bortrest 2 veckor så att vi bara hade haft sex en gång denna månaden så det måste varit befruktning runt den dagen och det kan de ju inte gärna argumentera emot :D

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-02-25 15:44:53 följande:

Åh ja visste de :) kan du inte öppna de O visa bild på linjerna oxå? Är inte positiva test så roliga????
  • Loppan84

Fan jag öppnade det och kollade men glömde ta bilde! Orkar nog inte fiska upp dem ur papperskorgen när jag kommer hem men det va faktiskt starkare teststreck än kontrollstreck som du också hade :)

eagle87 skrev 2016-02-25 18:08:04 följande:

Åh ja visste de :) kan du inte öppna de O visa bild på linjerna oxå? Är inte positiva test så roliga????

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend