Inlägg från: Sagan12345 |Visa alla inlägg
  • Sagan12345

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Symetrical skrev 2016-06-04 15:53:24 följande:

Tack, gulle du. Ser fram emot att få se din mage längre fram, för den här gången skall det banne mig gå vägen för er!

Har du fått någon tid för vul än?

På fredag ska jag till missfallsutredningsläkare på vul (räknar jag med)

Så hoppas verkligen hon ser hjärtljud, men är bara 6+3 då :/
  • Sagan12345
    eid skrev 2016-06-04 21:22:56 följande:

Ja det är min första graviditet, så alla tankar och känslor är helt nya för mig. Så himla spännande (men såklart lite läskigt också). Håller verkligen tummarna för er! :)

Spännande :) desamma.

Det ska nog gå vägen för oss båda.

Spännande att vi har vul dagarna efter varandra. Är du runt 7+0 då? Jag är bara på 6+3 när jag ska dit
  • Sagan12345
    Mila skrev 2016-06-05 10:41:53 följande:

Tack! :)

Jag är faktiskt lite osäker. Man ska väl kunna se i ff appen? Ja la in när jag hade ÄL enlig appen så blev det såhär.

Här är grafen

Grattis :)

Då ligger jag lite före dig bf 31/1
  • Sagan12345
    eid skrev 2016-06-06 09:46:54 följande:

Hoppas verkligen att det gör det!! Jag är på 6+5 på torsdag, så det är ingen större skillnad. Blir så häftigt och ser fram emot en "bekräftelse", trots ett sanslöst illamående de senaste dagarna känns det stundtals som jag bara inbillar mig.. hahaha.. Vi får se till att uppdatera här efter undersökningen! 

Ja de måste du göra, usch, jag har tack och lov inte mått illa speciellt många gånger :)
  • Sagan12345
    Mila skrev 2016-06-06 15:10:21 följande:

Ursäkta att jag kapat tråden men varför får ni göra vul så tidigt? Jag gjorde det när jag var gravid med dottern pgr av att jag var så orolig..

Jag får göra pga av att jag gått på missfallsutredningen, så den läkaren ville kolla mig tidigt nästa gång jag blev gravid
  • Sagan12345
    Symetrical skrev 2016-06-06 18:28:58 följande:

Sitter inte min mage galet högt upp..? Inte konstigt att jag har andnöd jämt och ständigt numera.

Väldigt fin mage, jag har dock inte en aning om den sitter högt :)
  • Sagan12345
    eagle87 skrev 2016-06-06 17:27:01 följande:

Såååå nervös inför rul imorn.. De absolut viktigast är såklart frisk bebis men önskar såååå gärna en pojke

Åhh förstår dig.. Alltid så nervöst men ul. De kommer gå kanon ska du se.

Varför pojke? Har du barn sedan innan? Jag är helt säker på tjej så får nog en större chock om jag får pojke :)
  • Sagan12345
    eagle87 skrev 2016-06-06 19:48:19 följande:

Svarar alla på en gång, har en syster son som jag älskar såååå mycket O har bara alltid föreställt mig en pojke, sen vi börjat försöka, har alltid köpt typ mer pojkiga plagg etc... Vill så gärna att om jag får en dotter i framtiden att hon ska ha en storebror då de va ngt jag själv saknade väldigt mycket....

Haha konstigt de där att man har en vision om kön, jag har bara inskaffat tjejiga saker ;)

Storebror är bra att ha men fasen va jobbig min var när jag var tonåring :)

Spännande i morgon, du får uppdatera oss efteråt
  • Sagan12345
    eagle87 skrev 2016-06-06 19:49:25 följande:

Loppan såg ditt inlägg i tempar lol, kl 9 har vi tid... Kan du inte skaffa Facebook för våran skull???!!!! :)))))) <3

Skriver ni mycket i fb-gruppen eller?
  • Sagan12345
    eagle87 skrev 2016-06-07 11:46:16 följande:

En frisk pojke!!!!!!!!! Sååååååå överlycklig

Men så härligt, stort grattis!
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend