Loppan84 skrev 2016-08-19 08:20:50 följande:
Hehe nej det är som sagt inte nått jag vet in det är vetenskapligt eller nått, kanske bara nått en bm sa för att va snäll.
Men försök läsa lite mellan raderna för Mamalolo sitter hemma och är jätteorolig och jag och många av oss vet ju he det kändes och då kan det va skönt att ha några små tecken att hålla fast vid som positiva det var nog det den väldigt snälla VM försökte på mig och det hjälpte. Men om det är viktigare att va 100% korrekt än "snällt" så lägg gärna fokus på att jag skrev att detta inte ör vetenskapligt på nått sätt och att det kanske är nått bm sa för att va snäll
Jag tror inte de din bm sa var för att vara snäll för jag har också hört att illamående har med hormonmängd att göra och hur man reagerar på de, så att vara illamående är positivt enligt bm iallafall :)
Jag var illamående typ två dagar när jag skulle på vul och då sa bm till mig också att det var bra och bådade gott.
Jag har aldrig direkt haft något illamående men önskade nästan ett tag att jag hade de för att bli lugnare :)
Men de verkar gått vägen ändå.