• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • eagle87

Åh vad härligt O höra om er första tid hemma med bebisen <3

Det som jag oroar mig för mest är ensamheten när min man börjar jobba O min mamma åker och sömnlösheten... Hur orkar man? Jag är slut om jag inte sover bra natt

Förresten någon mer som har djävulsk huvudvärk? Går inte bort trots alvedon...

• Symetrical
    capy skrev 2016-05-05 07:28:20 följande:

Tack!

Har gått upp ca 15 kg, så en del har det ju blivit redan. Gick upp 25 kg med dottern... hoppas iaf det inte blir mer än så, är ju tungt och slitigt ändå.

Det förstår jag, men 15 är i alla fall inte mycket. Dock har du ju lite tid kvar.
  • Sajocawa
    eagle87 skrev 2016-05-05 18:15:28 följande:

Åh vad härligt O höra om er första tid hemma med bebisen <3

Det som jag oroar mig för mest är ensamheten när min man börjar jobba O min mamma åker och sömnlösheten... Hur orkar man? Jag är slut om jag inte sover bra natt

Förresten någon mer som har djävulsk huvudvärk? Går inte bort trots alvedon...

Det dröjde många månader innan jag kände mig trött. Vi samsov på natten och somnade om medan jag ammade och hon sov ofta till 9-11 på morgonen så jag kände mig sällan trött. Dessutom är man så "hög" på kärlek att man inte riktigt känner av tröttheten på samma sätt, det liksom förtrycks av kärlek ;) det kommer gå bra!
  • Loppan84
    Sajocawa skrev 2016-05-05 19:23:51 följande:
    Det dröjde många månader innan jag kände mig trött. Vi samsov på natten och somnade om medan jag ammade och hon sov ofta till 9-11 på morgonen så jag kände mig sällan trött. Dessutom är man så "hög" på kärlek att man inte riktigt känner av tröttheten på samma sätt, det liksom förtrycks av kärlek ;) det kommer gå bra!
    Haha skönt att höra. Har alltid oroat mig för det där med sömn, är rädd att jag ska bli en surkärring om jag alltid går runt och är trött men hoppas det löser sig ;)
  • eagle87

Fick blodsvars resultat idag 1 på 5904 för downs... Fick även höra bebisen hjärtslag :) 131 slag i minuten.... Så lycklig <3...

• Sajocawa
    eagle87 skrev 2016-05-06 17:28:46 följande:

Fick blodsvars resultat idag 1 på 5904 för downs... Fick även höra bebisen hjärtslag :) 131 slag i minuten.... Så lycklig <3...

Du kanske har en liten pojke i magen ;)
  • GästenT
    eagle87 skrev 2016-05-06 17:28:46 följande:

Åh va skönt!! Mysigt att få höra hjärtslagen!
  • eagle87
    Sajocawa skrev 2016-05-06 16:29:41 följande:
    Du kanske har en liten pojke i magen ;)
    Hehe tror jag med :) längtar ihjäl mig till rul :)
  • eagle87
    GästenT skrev 2016-05-06 16:52:11 följande:
    Åh va skönt!! Mysigt att få höra hjärtslagen!
    Ja :) när har du nästa besök?
  • GästenT
    eagle87 skrev 2016-05-06 17:58:49 följande:

Ja :) när har du nästa besök?

Nästa besök är 8 Juni, rul. :) men jag var välkommen emellan kub och rul till bm och lyssna på hjärtat om jag kände mig orolig. Än sålänge är jag mest orolig för att jag börjar få uvi igen! :/ När har du nästa besök? :D
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend