Inlägg från: happylife |Visa alla inlägg
  • happylife

Gravida från Tempar/Fertility Friend

sagoskog skrev 2016-09-15 15:01:53 följande:

Idag fick en i vår föräldragrupp sin bebis :) egentligen ligger jag minst ett par veckor före de andra.. så känslan är lite den att jag vill lämna in en överklagan och ompröva alltihop xD Jag stod ju först i kön! :P men skämt åt sido.. underbart och fruktansvärt fuskigt :) :)

Ooh så spännande
  • happylife
    columbus skrev 2016-09-15 20:31:38 följande:

Vad skönt att du fått VUL bokat, då har du två dagar innan mig. Tror att det kommer gå snabbt dit och hoppas för allt i världen att det kommer gå bra! :)

Ja, det känns för orättvist om nåt skulle hända igen. Har bestämt mig för att detta kommer gå vägen
  • happylife

Jättefin mage eagle! Avis

Min mage svullnar upp på kvällen jag jag ser tokgravid ut.mvet att det är tarmar osv, men lite lustigt så tidigt. Måste bero på att jag nyss va gravid med en jöttemage.

Idag reser vi på semester en v, ska bli skönt, hoppas jag kan koppla bort tankarna på ultraljudet och allt omkring. Helt slut, jobbat mycket denna v och vaknat mellan kl 3-5 superspeedad av nån anledning. Sen är jag totalt slut på eftermiddagarna. Men nu kommer jag kunna sova middag kommer inte vara särskilt aktiv här tror jag, får se om det är bra wi-fi, då kan jag väl inte låta bli

Kram på er

• happylife
    hoppitossa skrev 2016-09-16 21:52:30 följande:

Hur var/är det för er, hur länge höll molvärken i efter att ni plussade? 

Jag minns inte riktigt. Har du Molvärk nu?

Min kommer å går. Nu har de varit lugnt ett par dagar men i början av v molade de mycket.
  • happylife

Förresten Symetrical - CB digital sa 2-3 imorse den har inte minskat. På måndag-tisdag bör den slå om till 3+. Så har med test och testar typ onsdag!

Har inte blödit nåt. Har varit bruna o igår beige flytningar. Illamående morgnar o tuttvärk kvällar

• happylife
    Symetrical skrev 2016-09-17 15:37:06 följande:

Tänkte precis fråga! Gud, så härligt! Det tyder ju på att allt är som det ska, för annars borde det ju minskat till 1-2 i alla fall

Ha en underbar semester nu! :-*

Ja men precis nu är flytningarna nästan vita, lite beige så de verkar ha stabiliserats nu! Kanske va "mens" jag hade, kroppen kanske inte hann med i svängarna.

Tack ska försöka njuta utan vin
  • happylife
    hoppitossa skrev 2016-09-17 17:05:40 följande:

Skönt att känna att ni börjar bli klara. Det lät ju som en alldeles utmärkt idé!

Själv ska jag på första festen med alla vänner sedan mitt plus och låtsas som ingenting när jag egentligen vill skrika ut det till hela världen. 

Hehe inte lätt. Blev avslöjad av svärmor igår när vi hade middag o jag drack vatten... Jag kan inte ljuga när folk frågar =P

Lycka till
  • happylife
    Sajocawa skrev 2016-09-17 17:23:00 följande:

Och STOOOORT GRATTIS till alla nya gravida härinne! Tjoho så roligt, många 2017-bebisar nu :D

Hihi tar åt mig lite å tackar
  • happylife
    Loppan84 skrev 2016-09-17 16:58:25 följande:

Oj oj idag har det shoppats - alla babykläder som var kvar, lammskinn, torktumlare, täcke, sängkläder, bärsele och massa annat . Så mycket saker man inte visste att man behövde förrän man satte igång haha :D Blöjpapperskorg fick man gratis på Babyshop om man köpte nått annat så det är ett tips till allihop.

Nu har vi alla kläder och allt vi behöver utom overall. Tänkt köpa en fleeceoverall bara eftersom han inte behöver vattentät när han är så lite väl? Han ska ju mest ligga uppe i påsen i vagnen inte va på marken liksom :D

Så mysigt! Längtar tills jag kan handla
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend