Gravida från Tempar/Fertility Friend
Åh vad skönt!

Åh vad skönt!
Men en sån lättnad! Då är det ju lätt för dig att följa upp det på fredag. Borde ju dock inte ha slagit om till 3+ då, men så länge det fortfarande står 2-3 och du inte blött något mer kan du ju slappna av på semestern.
Inte för det. Men med tvillingarna gjorde jag ett vul i v.8 av andra anledningar och fick det ju samtidigt bekräftat att det var ok. Denna gång gjorde jag inget alls. Det bruna försvann efter någon eller ett par dagar och då antog jag att det var lugnt.
Haha nej krångla inte jag vill se!!
Bilduppladdningen krånglar för mig med men testett har ökat från 1-2 till 2-3 :)
Måste bara säga att jag har bak- och matlagningsmaraton här hemma. Sista veckan har det varit bullbak, saltning och syltbing, husmanskost och hej och hå. Mamma säger att hon var likadan sista veckorna innan bf och att hon tror bebbe kommer inom 2-3 veckor. Får se om hon har rätt men får gärna vänta 3 veckor då går jag in i vecka 38. Jag är född 38+2 och syrran 37+4 och har hört att drt där ofta är ärftligt på mammans sida så hon kanske har rätt.
Ja vi har blivit ett helt gäng här
På slutet :) är på 5+4 idag så vecka 6:)
Eller 5+1... Inte för att det spelar så stor roll och jag får det bekräftat vid rul ändå. Men hur ska jag tänka?
Mens 8/8... Men äl redan den 19/8. Så egentligen skulle jag vilka räkna från den 5/8? Eller tänker jag tokigt?
Hmm dålig att förklara men ja du tänker rätt där med den 5e!
Ja men precis! Väldigt tidigt äl denna gång! Ja men då skriver jag in att jag hade mens den 5/8 och säger det till bm också!
Shit då går jag in i vecka 7 denna vecka :)
Samma här! Ringde dagen efter jag plussade förra veckan och har tid först 10 oktober. Känns som hundra år dit!