Inlägg från: happylife |Visa alla inlägg
  • happylife

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Symetrical skrev 2016-09-13 08:49:07 följande:

Alltså detta med att rumpan försvinner helt efter en fl är ingen myt! Andra gången det händer för mig nu. Magen må ha återhämtat sig fort, men det har INTE bakdelen gjort! Den är liksom helt platt och ändå så pass sladdrig att jag lyckas få fyra stycken skinkor, trots mjuka och löst sittande trosor! XD

Backträning nästa! ;'D

Hahah vilken syn jag fick nu hahah!
  • happylife
    hoppitossa skrev 2016-09-13 08:21:03 följande:

Under tiden man försöker bli gravid kan man ju ganska mycket kring äl men när man plötsligt står där med sitt plus är (iaf jag) helt lost! Så utifrån min graf skulle du säga vilken vecka då? Ber om ursäkt att jag är otroligt seg, men jag förstår inte helt. 

V 4+2 skulle jag säga att du är i om du är äl+16 idag?

Du ligger en dag före mig
  • happylife

Sorry för mitt spam med oroligheter.

Vill bara berätta att jag pratade med min läkares barnmorska, hon skulle se vad dom kunde göra för mig i form av blodprov eller annat nu i veckan. Dom är underbara och tar min befogade oro på allvar <3

Prisa Fostermedicin Huddinge <3

Dom skulle återkomma under dagen

• happylife
    Loppan84 skrev 2016-09-13 09:35:22 följande:

Sagoskog - nu dör jag av spänning. Uppdatera!!! Hur långt till bf? Vi måste få igång tippning ;D

Men grattis Hoopitossa! Ff hsr blivit en riktig turtråd igen! Vi var ju 4 som plussade på en vecka ungefär (jag, Eagle, Sajocawa o göstenT). Verkar som ni ska slå fet nu :D

Happylife - skönt att det verkar stoppa upp!

Ja de verkar komma i klumpar

Nu är de jag, columbus och hoppitossa!

Misslina är ett par v före oss tror jag!

<3
  • happylife
    hoppitossa skrev 2016-09-13 09:33:31 följande:

Tack! Ja, det är superroligt, känns augusti/september var bra månader. :)Ja, 4+2 (v.5) säger apparna med BF 21 maj. :) Hoppas det går bra för dig också!

Kul, bf 22/5 här

Columbus har samma dag som jag verkar de som. Kul med så tätt att följa varandra
  • happylife
    Loppan84 skrev 2016-09-13 10:55:22 följande:

En fråga till er som precis plussat - hur många av er var det som började med rosenrot denna månaden? Har för mig det var flera stycken?

Jag bla
  • happylife
    sagoskog skrev 2016-09-13 10:25:34 följande:

Underbart med alla plus som trillar in <3 grattis grattis grattis!

GästenT: Det är nog ändå en mycket liten risk med listerian. Men så himla typiskt :/ Och som Symetrical skrev så har min svärmor pratat med någon spårant (jag vet inte vad det var eg.) Som sagt att bebisen kommer den 13e :) Jag tror inte på sånt. Men jag tror att det, generellt sätt, är troligare att saker man tror på händer än saker man inte tror på. Så jag försöker vara lite vidskeplig här :)

Hoppitossa: Jag har också haft bruna flytningar i början på båda mina graviditeter. Förstår att det är svårt att inte oroa sig. Men allt annat tyder ju på att det står rätt till. Så försök att ta det lugnt och sikta åå vul:et. :)

Tack, gjorde du vul då?
  • happylife
    columbus skrev 2016-09-13 12:03:15 följande:

Åh så härligt! Jag funderar på att köpa ett digitalt till för att se så det ökat. Fick ju 1-2 förra veckan. Dock skitskraj att det inte kommer ha gjort det :/

Ja... Gör de om de skulle kännas bättre. Värt de tycker jag!
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend