Inlägg från: happylife |Visa alla inlägg
  • happylife

Gravida från Tempar/Fertility Friend

hoppitossa skrev 2016-09-24 23:09:37 följande:

Jag fick ju precis som du "2-3" 2 ggr, men jag tänker inte testa mer innan vul. Är det bara jag som tycker det är jobbigt med allt testande och mår lite lätt dåligt av tanken på fler test? 

Vad bra, jag kan inte låta bli. Jo jag mår dåligt av tanken på det! Men vill va förberedd inför vul om de inte ökar.. Men vore bäst att inte testa mer!
  • happylife
    Loppan84 skrev 2016-09-25 10:38:43 följande:

Yay!! Visste väl det :)

Nu har alla testat klart då eller?

hoppitossa är smart och låter bli fler test! Nästa vecka har tre av oss tidigt ultraljud, ons Tors o fre!
  • happylife
    misslina skrev 2016-09-25 12:28:58 följande:

Usch fy och Bläää! Detta illamående och kräkningar tar kål på mig! Hur orkar man?

Inskrivning till veckan i alla fall! Alltid något! Vecka 8 är jag i nu!

Ja usch. Mitt illamående är på ingång! Känner det tydligt. Hoppas de inte blir som sist! Hittade inget riktigt som hjälpte mer än att försöka äta något lite ofta!
  • happylife
    Bäbiiiis skrev 2016-09-25 12:50:50 följande:
    Åh så skönt!

Det blir spännande att få höra hur era VUL går nästa vecka happylife, hoppitossa och columbus. Håller tummarna!
    Jaaa
    Ja verkligen, tack!
  • happylife
    columbus skrev 2016-09-25 12:34:36 följande:
    Din stackare :( själv mår jag inte illa alls, går in i vecka 7 imorgon. Känns så sjukt overkligt fortfarande med tanke på avsaknaden av symtom men när jag hör dig borde jag kanske snarare vara glad att de lyser med sin frånvaro. Hoppas du slipper illamåendet snart!
    Ja va glad så länge de varar men förstår vad du menar!
  • happylife
    columbus skrev 2016-09-25 13:00:20 följande:
    Vi håller er uppdaterade! Såååå nervös men längtar så mycket också och hoppas på fina nyheter!
    Så rädd att jag har för tidigt! 6+2 kan ju va på gränsen!
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend