• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • Millissons
    Skåne82 skrev 2016-02-21 16:02:45 följande:

Hej på er!

Jag har varit härinne och läst länge, men inte vågat skriva ngt själv förrän nu. Är 33 år och är i vecka 12. Har ett barn sedan tidigare och ett MA i ryggen. Jag skulle väldigt gärna vilja vara med i Facebookgruppen! Min mailadress är anteki82@hotmail.com.

Hej. Ser ut som du är ifrån Skåne du oxo? Varifrån isåfall? :)
  • Annielull

Åh va roligt att läsa om er alla! Själv går jag in i vecka 13 idag. Mår jätte bra och gjort de hittills alla veckor dock bara varit ovanligt trött men inge illamående osv.

På onsdag ska jag göra kub testet, ber å hoppas verkligen att de ska visa ett bra resultat. Några fler som tänkt göra kub restet?

Ska bli spännande att få se bebis igen på ultraljudet igen. Fick se bebis i v7 och då var de bara som en liten böna i magen. Å nu ska jag ju få se en liten liten bebis. Så underbart!

Igår kväll när jag låg i sängen. Så helt plötsligt vibrerade det i magen, nedanför naveln.. Kändes som att jag hade en mobil som vibrerade i magen. Kan de ha varit bebis jag kände? Har någon varit med om liknande så tidigt in i graviditeten? Är säker på att de inte var magen som kurrade eller liknande, för jag har aldrig känt denna känsla förut. Men blev typ glad efteråt på nått sätt? :p

• Skåne82
    Millissons skrev 2016-02-22 10:06:38 följande:
    Hej. Ser ut som du är ifrån Skåne du oxo? Varifrån isåfall? :)
    Ett par mil utanför Malmö . Och du?
  • NollÅtta
    Annielull skrev 2016-02-22 11:52:42 följande:

Åh va roligt att läsa om er alla! Själv går jag in i vecka 13 idag. Mår jätte bra och gjort de hittills alla veckor dock bara varit ovanligt trött men inge illamående osv.

På onsdag ska jag göra kub testet, ber å hoppas verkligen att de ska visa ett bra resultat. Några fler som tänkt göra kub restet?

Jag går också in i v 13 idag!

Vi avstår KUB test men ville gärna göra ett ultraljud i v 12 och det gick bra. Var så kul att se den lilla.
    Son född -10 och Dotter född -13
  • Millissons
    Skåne82 skrev 2016-02-22 13:34:23 följande:
    Ett par mil utanför Malmö . Och du?
    Sjöbo :)
  • Linn1994

Jag är så nervös.

Ska göra moderkaksprov nästa torsdag..

Är rädd att detta barn ska ha samma som vår son hade.

Det är bara en på hundra risk, men skulle inte kunna slappna av en sekund om jag inte gjort testet och vrt att allt är bra.

Är rädd för missfall också :/

• ekholm

Har läst här ett par veckor nu, men inte skrivit något. Jag har BF 25 om allt går som det ska. 
    Jag skulle också vilja va med i facebookgruppen, min mailadress är: ekholm85@hotmail.com

Svar på tråden BF september 2016