Inlägg från: Millissons |Visa alla inlägg
  • Millissons

BF september 2016

En till här. 31 år gammal och efter flera års försök tog det sej och jag har ännu Inte fattat det!! 9 sept är det i dagsläget.
    Bor i Skåne!
    Någon som vill bolla tankar o känslor?

• Millissons
    lindamjonsson skrev 2016-01-11 20:33:00 följande:
    Stort stort grattis! Det måste kännas helt fantastisk :) Jag bollar gärna tankar och känslor, för det finns det gott om redan nu.. :)
    Trevligt :)
    Blir inte riktigt klok på denna sidan, inte alltid jag hittar när någon skrivit
  • Millissons
    Millissons skrev 2016-01-12 11:07:34 följande:
    Trevligt :)
    Blir inte riktigt klok på denna sidan, inte alltid jag hittar när någon skrivit
    O tack förresten o grattis till dej med
  • Millissons
    åttiosjuu skrev 2016-01-13 11:44:50 följande:
    Grattis Grattis !!! Jag bollar gärna tankar och känslor med dig, känns som det finns en heldel redan nu. Och fler bör det väl bli :) 

Känner du av graviditeten något ? Det gör jag, är oerhört trött och seg samt går med "mensvärk". Ibland känns den förfärligt mycket och ibland knappt något.. 
    Taaack :)
    Alltså, det enda jag känner av är typ mensvärk o något småöm i brösten. Sover mindre än jag brukar o mår inte de minsta illa. Peppar peppar, e glad o slippa men jag trodde verkligen att de skulle kännas mkt redan nu:)
    Hur långt är du kommen?
  • Millissons
    Ems85 skrev 2016-01-13 10:26:36 följande:
    Åh, grattis! Jag tror snarare att ett test som är utgånget kanske inte missar ett plus en att ge falskt plus. Håller tummarna för dig! Vi har en hemlig fbgrupp för septemberbarn som du är välkommen att gå med i om du vill.
    Tog två test, 4 dagar innan mens och dessutom på kvällen och båda visade positivt. Känner inga direkta tecken merän mensvärk men testade ägglossningstest först som va positiva i 5 dagar o blev lite nipprig! Har oxo försökt i många år och hade önskat mej "mer bevis" på att det faktiskt bor en sak därinne:)
  • Millissons
    Ems85 skrev 2016-01-14 07:43:24 följande:
    Jag tror de flesta är så. Innan magen börjar komma så vill man gärna ha bevis helst i form av illamående och när man väl får det sen så vill man bara slippa :) Jag känner verkligen ingenting av min graviditet.
    Konstigt dedär att det är så olika.
    Vilken vecka är du i då?
  • Millissons
    Ems85 skrev 2016-01-14 10:10:32 följande:
    Jag är bara 4+6 så det är ju supertidigt ännu. Du då?
    Gravidvecka 6.. 5+5 så det är tidigt även för mej :)
  • Millissons
    Hejkajsan skrev 2016-01-18 19:22:36 följande:

Alltså jag blir helnojig av att läsa alla tankar om MF!! Var lugn tills jag gick in och läste här nu, haha! Lättpåverkad...

Visst blir man. Kan inte låta bli att "dubbelkolla" sina symtom hehe
  • Millissons

Dendär mottagningen i Lund, är det privat? Bor inte i Lund o tänkte mest på om dom tar emot en om man inte är listad hos dom?

• Millissons
    Jennymariaa skrev 2016-01-21 21:06:29 följande:
    Min vän är inte listad där så vem som helst kan nog gå där :)
    Ok, va bra. Ska minsann ringa o höra. Vill så gäääääärn se vad som finns i magen. Mitt första barn efter års försök så vi e lite nippriga här! :)
  • Millissons
    ausaaf skrev 2016-01-25 18:25:56 följande:
    Om du inte får den i din inbox kan den ha hamnat i skräpposten. Det kommer alltså inte något på Facebook utan i mailboxen.
    Varför inte lägga till med namn? Eller det går kanske inte i en hemlig grupp?
  • Millissons
    Skåne82 skrev 2016-02-21 16:02:45 följande:

Hej på er!

Jag har varit härinne och läst länge, men inte vågat skriva ngt själv förrän nu. Är 33 år och är i vecka 12. Har ett barn sedan tidigare och ett MA i ryggen. Jag skulle väldigt gärna vilja vara med i Facebookgruppen! Min mailadress är anteki82@hotmail.com.

Hej. Ser ut som du är ifrån Skåne du oxo? Varifrån isåfall? :)
  • Millissons
    Skåne82 skrev 2016-02-22 13:34:23 följande:
    Ett par mil utanför Malmö . Och du?
    Sjöbo :)
Svar på tråden BF september 2016