• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • Längtan efter nr 4
    vilsensjäl skrev 2016-02-03 21:04:17 följande:

Tack så jätte mycket. Det gör fortfarande ont i mitt hjärta och jag har brutit ihop ganska rejält här hemma :(

Förstår de o du måste får bearbeta. Hur mår resten av familjen? Du kab skicka mejl istället om du vill. <3
  • grodan999

Vaknade idag med illamående som vanligt men sen blev det extrema kaskadspyor så Hej Vinterkräksjuka ×( Finns väl inge värre när man är gravid..usch!

• skatergirl81
    vanjastina skrev 2016-02-04 06:13:45 följande:

.. är alltså i 6+1 så borde absolut ha visat 3+.

Så ledsamt...ledsen för din skull! Kan du ha ägglossar senare än du trodde? Tog du med morgonurin?
  • Längtan efter nr 4
    grodan999 skrev 2016-02-04 13:53:22 följande:

Vaknade idag med illamående som vanligt men sen blev det extrema kaskadspyor så Hej Vinterkräksjuka ×( Finns väl inge värre när man är gravid..usch!

Usch lider med dig o förstår exakt hur du känner vi har precis avklarat de där.. O ja mådde sämst av alla... :(
  • Siri83

Har följt gruppen ett tag nu, men har inte vågat skriva något då min graviditet har varit upp och ner. Innan denna graviditet har jag haft ett sent avbrytande och två MA, så orolig är man! Nästan direkt efter jag plussat började mina bruna flytningar, vilket har alltid varit mitt första tecken på något har varit fel. Jag ställde tidigt in mig på att det inte skulle bli något. Åkte in till kk-akut och de kunde bara se hinnsäck, gulsäck och något som var 1mm. Fick en ny tid, jag har hela tiden haft bruna flytningar och sen i tisdag börja jag blöda som en riktigt mens, men avtog och övergick till brunt blod. Var på återbesök idag trodde det så klart var kört, men där tickade ett litet hjärta.

Tråkigt nog kan jag inte riktigt glädjas än då vi en gång tidigare sett ett tickande hjärta och sen några dagar senare hade hjärtat slutat slå.

Nu sitter jag hemma och har ont i magen och tror att det kommer sluta som förra gången. Kan man verkligen ha en sådan otur?

• Sussaa

Jag hänger gärna med i gruppen!

Har bf 8 september enl. egen preliminär uträkning från min oregelbundna mens.

Men på onsdag är de dags för tidigt UL så då får vi se närmare om de stämmer.

• ausaaf

Såg att några av er frågat om fb-grupp. Det finns en hemlig. Pma mailadress till mig så bjuder jag in.

Måste vara mailadressen man loggar in på fb med och man måste kunna läsa den mailen då det är där inbjudan hamnar.

• Längtan efter nr 4
    ausaaf skrev 2016-02-06 12:13:58 följande:

Såg att några av er frågat om fb-grupp. Det finns en hemlig. Pma mailadress till mig så bjuder jag in.

Måste vara mailadressen man loggar in på fb med och man måste kunna läsa den mailen då det är där inbjudan hamnar.

Har skickat meddelande till dig
  • anni84

ÅåVad härligt med en tråd! Hoppar gärna in här. Bf 2 sep och mitt tredje barn. Hur mår ni alla?

Svar på tråden BF september 2016