• springa

BF juli 2016

Tänkte jag startar tråd för Bf juli 2016 då jag plussade för ett par dagar sedan på ÄL+10, och 3 gånger efter det ;).Detta är vårt 3e barn :) 

Fler som plussat med Bf juli? :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 10:30
    BF
    14/7 Springa- tredje barnet
    17/7 Theta- andra barnet
    17/7 Halo83- tredje barnet
    18/7 Millan1984- andra barnet
    20/7 Karniia - tredje barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 18:12
    BF för Julimammor här:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:27
    BF julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:40
    BF-lista julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1

• Svar på tråden BF juli 2016
  • ineedcoffee

Vill också vara med på listan
    Bf 11/7
    Tredje barnet

Håller med om att det är svårt att dölja magen :O vi som tänkte berätta för barnen på julafton. Men, får se om det går att dölja

• pixi8
    ineedcoffee skrev 2015-11-09 20:29:09 följande:

Vill också vara med på listan

Bf 11/7

Tredje barnet

Håller med om att det är svårt att dölja magen :O vi som tänkte berätta för barnen på julafton. Men, får se om det går att dölja

Tur att jag inte är ensam!
  • springa
    mb222da skrev 2015-11-09 19:52:22 följande:

Tack desamma! Ja börjar förstå att det är väldigt vanligt med missfall. Tråkigt att höra att du fått flera :( måste vart riktigt tufft. Ja jag försöker bara vara glad o nyfiken på vad varje symtom som jag tror jag känner, men visst finns oron där i från stund till stund. Jag har oxå börjat äta folsyra, åt regelbundet när vi började försöka bli gravida för ett år sedan men slutade för några månader sen då jag bara lessnade. Men nu så, hoppas de hjälper något. Okej jag tror jag ska ringa barnmorskan o fråga vad dom tycker. Brukar din partner följa med på första mötet? Jag tänker testa igen om nån dag. O se om veckorna på testet har ökat. Men det är lite läskigt, tänk om det inte visar nått helt plötsligt.. Men men det visar sig, nu njuter vi av att vi kommit hit där vi är nu!????

Min man har varit med på alla möten utom något enstaka när han varit tvungen att jobba. Jag vet att många går själva men jag tyckte det var mysigt att ha med honom :)
  • springa
    pixi8 skrev 2015-11-09 20:06:13 följande:

Någon mer än jag som redan har problem med att dölja magen? Jag gick in i vecka 7 idag och har visserligen fått mage tidigt båda gångerna innan, men det här är ju löjligt.

Jag som hade tänkt att berätta först efter rul får vara glad om jag lyckas dölja det tills vecka 13...

Samma här! Har varit liten länge med dem andra två men nu ser jag ut som om jag vore i 5e månaden . Tänker att det är svullnad som lägger sig snart. Känns väldigt konstigt då Babben bara är några mm..
  • halo83

Eeeh ja.. Jag är i vecka 5 men ser ut som 25 !! Sjukt svullen..

pixi8 skrev 2015-11-09 20:06:13 följande:

Någon mer än jag som redan har problem med att dölja magen? Jag gick in i vecka 7 idag och har visserligen fått mage tidigt båda gångerna innan, men det här är ju löjligt.

Jag som hade tänkt att berätta först efter rul får vara glad om jag lyckas dölja det tills vecka 13...

• iskräm
    halo83 skrev 2015-11-09 22:21:26 följande:

Eeeh ja.. Jag är i vecka 5 men ser ut som 25 !! Sjukt svullen..

Vilken söt tröja ???? ja lite dubbelt det där när det börjar synas tycker jag. Man är ju stolt men samtidigt känns det ju lite onödigt att vifta med magen om man inte tänkt berätta ännu...
  • iskräm

Nu blev det så där konstigt med massa frågetecken för mig med...det skulle varit ett utropstecken i tidigare inlägg och ingen arg gubbe...

• springa

Någon som varit med om att brösten slutat värka såhär tidigt? V4+4 idag och igår var de jätteömma, idag ingenting nästan. Googlar man får man ju upp MF historier.

Har inte haft så ömma bröst i tidigare grav men mycket under denna. Mår lite illa och har värk i magen till och från..

• Karniia

Lade till de som sagt sig vilja vara med i listan (säg till om jag missat någon, eller lägg till er själva

Svar på tråden BF juli 2016