• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hoppsan2016
    TwinkyIVF skrev 2015-11-04 13:42:03 följande:
    Ja helt underbart! Hur stor va din bebis? <3
    Var då in v 7+2 och bebisen var 11,2 mm, liiiten räka =)
    Går in i v 9 idag och enligt alla appar ska räkan va lika stor som en jordgubbe...
  • Hoppsan2016
    TwinkyIVF skrev 2015-11-04 13:44:37 följande:
    Jag gjorde lika dant med bilden till min mamma och pappa imorse! Så mysigt!
    Hur reagerade de? 
  • TwinkyIVF
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-04 14:03:03 följande:

Hur reagerade de? 

Dom visste men båda grät ;)
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-04 13:31:03 följande:
    Min mamma känner mig för bra, så hon sa att hon redan visste/misstänkte det haha. Så hon var inte så överraskat 

Det var ju ett roligt sätt att berätta det på =)

Du har Bf dagen efter jag fyller år. Hoppas jag slipper få min bebis då, vill ha min dag för mig själv haha och inte dela med mitt barn
    Nä det förstår jag, man vill ju att barnet ska få sin egen dag :)
  • Sälma Riit
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-03 21:39:17 följande:
    Haha, jag är inte gammal, jag är 37 haha. Hinner bli 38 innan bebisen kommer om jag går över 5 dagar =)
    Du har rätt, jag är ung ;) Hinner definitivt bli 39 innan den kommer ut. Om inte så är det tråkigheter och det pratar vi inte om!
  • Hoppsan2016

Jag är sååå trött hela tiden. Känner mig mer död än levande. Ska på Madonna nästa vecka och vi har ståplatser. Köpte ju redan i mars, innan vi ens sökte IVF, men känner mig lie orolig att jag inte ens orkar stå så länge. Allt är ju slutsåld så vi kan inte ens köpa nya biljetter.  Får sitta på golvet annars haha

• Hoppsan2016

Jag är sååå trött hela tiden. Känner mig mer död än levande. Ska på Madonna nästa vecka och vi har ståplatser. Köpte ju redan i mars, innan vi ens sökte IVF, men känner mig lie orolig att jag inte ens orkar stå så länge. Allt är ju slutsåld så vi kan inte ens köpa nya biljetter.  Får sitta på golvet annars haha

• TwinkyIVF
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-05 10:31:46 följande:

Haha jag hållet med dig! TRÖÖÖÖÖTT zZZz!!

Haha kriga! !!! Om inte annat kommer allt drag hålla fart i dig ;)
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-05 10:31:46 följande:

Jag ska också på madonna då! Tror vi har sittplats....
  • Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2015-11-05 11:15:00 följande:
    Haha jag hållet med dig! TRÖÖÖÖÖTT zZZz!!

Haha kriga! !!! Om inte annat kommer allt drag hålla fart i dig ;)
    Jag är också trött, men kanske långt från det du och hoppsan skriver :)
    Är hemma hos mina föräldrar nu (somnade på flyget och vaknade först när hjulen slog i marken! Sov så gott!)
    Och nu vet de och är jätteglada!!!
    Så skönt att ha berättat det ändå på något sätt.
    Och ja vad ska jag göra nu? Jo- sova! Är svintrött och klockan är ju mycket! Halv tio!!!! Hahahhahaa
Svar på tråden IVFare i Stockholm?