• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hoppsan2016
    Sjöblomman skrev 2015-11-02 16:20:48 följande:
    Tack för stödet! Ledsen att jag tynger ner tråden, men känns skönt att prata av sig med er. Kram
    Men det är klart du inte gör!!! Du hör hemma här, och får prata av dig hur mycket du vill och behöver !!!!Kram
  • hoppas 2014

Hej. Någon av er som gjort akupunktur under ivf försöken? Innan vi gick över t ivf gick jag på akupunktur i 5 månader men testar gärna nytt ställe i Stockholm om någon har något tips på ställe!

• TwinkyIVF
    Sjöblomman skrev 2015-11-02 15:49:38 följande:

Är så glad för er skull tjejer! Men usch vad tungt det känns att jag inte är med längre...

Du är med minst lika mycket ska du veta för mig!! Sen när du är gravid så får du alla grymma tips vi kan ge dig från alla våra hemska illamående dagar å allt där till <3
  • TwinkyIVF
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-02 16:25:24 följande:

Japp, jag kanske nästan ge tips till er här haha

Eh okej tjejer vad är det för något :P

Sorry från " 26 åriga snorungen " i tråden ;)
  • Hoppsan2016

Man ska inte röka och inte dricka. Så nu vet ni allt hahaha. Tant på 37 år

TwinkyIVF skrev 2015-11-02 18:49:26 följande:

Eh okej tjejer vad är det för något :P

Sorry från " 26 åriga snorungen " i tråden ;)

• TwinkyIVF
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-02 20:06:07 följande:

Man ska inte röka och inte dricka. Så nu vet ni allt hahaha. Tant på 37 år

Hahahahahhaha har man ett möte om det???
  • Sälma Riit
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-02 15:30:57 följande:
    Så häftigt att vi ligger så nära. 

Jag väntade till sista sekunden att ringa MVC på Södra BB idag, och det fanns inga telefontider kvar. Jag vet inte vad jag väntar på, men jag vill verkligen INTE gå på en j-a hälsosamtal. JAG VEEEET vad jag får och inte får äta, jag varken röker eller dricker. Har aldrig behövt gå på såna med mina äldre barn. Bläää, önskar att man kunde hoppa över den.
    Jag känner igen mig! Ska på inskrivning på det BB Stockholms MVC och bävar för hälsosamtalet. Hoppas att min höga ålder (38) gör att jag slipper förmaningar. Min svägerska som är betydligt yngre ville de typ skicka på kurs så hon skulle lära sig avstå från alkohol på ett annat MVC. Detta trots att hon skrev in sig i v 15 och inte druckit en droppe sedan plusset. Orkar inte ned sådant förmynderi!
  • Hoppsan2016

Typ. Man blir typ dumförklarad ju. Innan ingick det i inskrivningssamtelet men nu har man separat grrrr :/

TwinkyIVF skrev 2015-11-02 21:27:20 följande:

Hahahahahhaha har man ett möte om det???

• Hoppsan2016

Vi är nog lika dumma enligt de. Och vi som går igenom IVF är ju inte dumma och slutade med både sprit och rökning långt innan vi plussade ju. Usch för den. När ska du på inskrivning?

I vilken v är du?

Sälma Riit skrev 2015-11-02 21:30:47 följande:

Jag känner igen mig! Ska på inskrivning på det BB Stockholms MVC och bävar för hälsosamtalet. Hoppas att min höga ålder (38) gör att jag slipper förmaningar. Min svägerska som är betydligt yngre ville de typ skicka på kurs så hon skulle lära sig avstå från alkohol på ett annat MVC. Detta trots att hon skrev in sig i v 15 och inte druckit en droppe sedan plusset. Orkar inte ned sådant förmynderi!

• Sjöblomman
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-02 16:29:21 följande:
    Men det är klart du inte gör!!! Du hör hemma här, och får prata av dig hur mycket du vill och behöver !!!!Kram
    Tack! Kram
Svar på tråden IVFare i Stockholm?