• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-29 16:09:27 följande:
    Eran tur nästa vecka?
    Undrar vem vi får träffa imorgon. Hoppas på Helen. Hon gjorde ju dem flesta vul, äp och även satt tillbaka.
    Yes på tisdag! Vi ska träffa kerstin då.
    Hur mår du?
    Jag känner mig inte gravid alls för tillfället, förutom att jag är trött och har svårt att äta.
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-10-29 16:19:42 följande:
    Yes på tisdag! Vi ska träffa kerstin då.
    Hur mår du?
    Jag känner mig inte gravid alls för tillfället, förutom att jag är trött och har svårt att äta.
    Åhh det är är ju också väldigt snart!!! 
    Jag mår illa, men kunde äta lunch nyss iaf. Trött som faaan är jag hela tiden. Har nt i magen just nu. Men det som gör ont hela tiden är mina bröst!!! Kan inte ens gå ner för trappan utan att hålla i dessa bomber. Och nuddar nån, skriker jag högt. Känns som att mjölkstockning är på väg (tro mig den gör ONT)
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-29 16:24:22 följande:
    Åhh det är är ju också väldigt snart!!! 
    Jag mår illa, men kunde äta lunch nyss iaf. Trött som faaan är jag hela tiden. Har nt i magen just nu. Men det som gör ont hela tiden är mina bröst!!! Kan inte ens gå ner för trappan utan att hålla i dessa bomber. Och nuddar nån, skriker jag högt. Känns som att mjölkstockning är på väg (tro mig den gör ONT)
    Det låter superjobbigt! Och jag som inte känner något alls (bara när jag tar av bhn) så lustigt!
    Håller tummarna för er imorgon!
  • TwinkyIVF
    Hey.orange skrev 2015-10-29 21:39:46 följande:

Det låter superjobbigt! Och jag som inte känner något alls (bara när jag tar av bhn) så lustigt!

Håller tummarna för er imorgon!

Haha mina hör också ont när jag tar av mig bhn! Ja visst när man kommer åt dom också ibland..
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-29 16:00:08 följande:
    Tack =) Kl 11.30....längtar såååå mycket nu
    Hur gick det hoppsan?
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-10-30 13:08:49 följande:
    Hur gick det hoppsan?
    Det gick jättebra!!! Vi såg en minimänniska där i (räka som vi kallar den hemma), liten hjärta. Det var sååå kul att se. Är i v 7+2 som vi räknade här hemma med. Skönt att få det bekräftat. 
    Så nu har vi blivit "utskrivna" från IVF kliniken och jag ska kontakta MVC.
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-30 14:33:47 följande:
    Det gick jättebra!!! Vi såg en minimänniska där i (räka som vi kallar den hemma), liten hjärta. Det var sååå kul att se. Är i v 7+2 som vi räknade här hemma med. Skönt att få det bekräftat. 
    Nämen ååååå så häftigt! Grattis!!!
    Ska du kontakta mvc på måndag?
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-10-30 15:54:58 följande:
    Nämen ååååå så häftigt! Grattis!!!
    Ska du kontakta mvc på måndag?
    Japp, tänkte göra det redan dig, men jag var för trött haha
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-30 16:21:29 följande:
    Japp, tänkte göra det redan dig, men jag var för trött haha
    Hhehe ah det är ju det där med tröttheten.
    Jag känner mig bättre nu från förkylningen, men har svårt att äta fortfarande. Är typ sugen på kalla drycker. Men ändå jobbigt att dricka. Man märker att kroppen är i behov av mer vätska än förut! Russin försöker jag får ner emellanåt...
    Södra Bb för dig då? Det ligger på södersjukhuset?
  • Sjöblomman
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-30 13:33:47 följande:
    Grattis!
Svar på tråden IVFare i Stockholm?