• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hey.orange

Har varit hemma från jobbet hela veckan... Men jobbat hemifrån. Känns skönt att kunna sova. Min näsa är helt igentäppt och jag nyser! Men ingen feber. Hoppas det försvinner snart!

• Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-10-28 09:48:55 följande:
    Jag tyckte lasagne lät bättre än donken... Eller ja båda funkar nog iofs :)
    Måste komma på något att laga tills ikväll...
    Gjorde plättar nyss, och det fick bli frukost, kommer att bli lunch och även middag. Idag vill jag ha bara det. Grrr vad jobbigt det är.
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-10-28 09:51:36 följande:

Har varit hemma från jobbet hela veckan... Men jobbat hemifrån. Känns skönt att kunna sova. Min näsa är helt igentäppt och jag nyser! Men ingen feber. Hoppas det försvinner snart!

Jag har inte kunnat jobba alls varken på måndag eller tisdag. Vad för dåligt, men ska försöka lite nu. Gör ont i ögonen efter max 30 min framför datorn.
    Skönt iaf att jobba hemifrån 
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-10-28 09:52:12 följande:

Hur mår ni?
    Illamåendet är också lite mindre nu.... Tycker jag. Peppar peppar!

Mådde illa imorse igen, gör det lite då och då. Kräks inte iaf, så det är skönt. 
    Annes är jag grårfärdig hela tiden. Tittar lite på Masterchef samtidigt som jag försöker att jobba och jag sitter och grinar till den!!!! Audition nu och jag tycker att de väljer fel person!!! Och det får att gråta floder.....Inte så stabilt med andra ord haha
    Och jag som HATAR alla Masterchef som finns, men nu blääää
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-28 12:29:47 följande:
    Mådde illa imorse igen, gör det lite då och då. Kräks inte iaf, så det är skönt. 
    Annes är jag grårfärdig hela tiden. Tittar lite på Masterchef samtidigt som jag försöker att jobba och jag sitter och grinar till den!!!! Audition nu och jag tycker att de väljer fel person!!! Och det får att gråta floder.....Inte så stabilt med andra ord haha
    Och jag som HATAR alla Masterchef som finns, men nu blääää
    Hehehe ja det låter lite instabilt!
    Jag har kunnat äta lite bättre idag. Haft på mig åksjukebanden hela dagen idag och mått helt ok! Förkyldningen börjar äntligen ge med sig så imorgon kanske jag är lite piggare. Annars så har jag känt av att det stramat i magen vid ett par tillfällen, uttorkad och törstig hela tiden. Men inga ömma bröst eller nått sånt. Hoppas att de få symtom jag har ff blir en bebis <3
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-10-29 15:46:42 följande:

Lycka till imorgon hoppsan! Vilken tid ska du dit?

Tack =) Kl 11.30....längtar såååå mycket nu
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-29 16:00:08 följande:
    Tack =) Kl 11.30....längtar såååå mycket nu
    <3
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-10-29 16:06:05 följande:
    <3
    Eran tur nästa vecka?
    Undrar vem vi får träffa imorgon. Hoppas på Helen. Hon gjorde ju dem flesta vul, äp och även satt tillbaka.
Svar på tråden IVFare i Stockholm?