• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Sjöblomman
    TwinkyIVF skrev 2015-11-02 18:47:16 följande:
    Du är med minst lika mycket ska du veta för mig!! Sen när du är gravid så får du alla grymma tips vi kan ge dig från alla våra hemska illamående dagar å allt där till <3
    Tack! Kram
  • Sjöblomman
    hoppas 2014 skrev 2015-11-02 16:56:14 följande:

Hej. Någon av er som gjort akupunktur under ivf försöken? Innan vi gick över t ivf gick jag på akupunktur i 5 månader men testar gärna nytt ställe i Stockholm om någon har något tips på ställe!

Ja, jag gjorde fem behandlingar med zonterapi/akupunktur nu innan mitt 5e försök. Blev gravid - för första gången någonsin så jag tror starkt på det!

Tyvärr slutade det ju i missfall men jag har just bokat in tre behandlingar med akupunktur inför kommande FET.

Går hos en tjej på Kungsholmen som har lång erfarenhet.
  • Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2015-11-02 18:47:16 följande:
    Du är med minst lika mycket ska du veta för mig!! Sen när du är gravid så får du alla grymma tips vi kan ge dig från alla våra hemska illamående dagar å allt där till <3
    För mig med sjöblomman!
  • Sälma Riit
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-02 23:21:25 följande:

Vi är nog lika dumma enligt de. Och vi som går igenom IVF är ju inte dumma och slutade med både sprit och rökning långt innan vi plussade ju. Usch för den. När ska du på inskrivning?

I vilken v är du?

Exakt! Jag är i v 12 (woho!) och skriver in mig på torsdag. Ska inte göra kub så det var ingen brådska. Vilken vecka är du i?
  • hoppas 2014
    Sjöblomman skrev 2015-11-03 00:21:40 följande:

Ja, jag gjorde fem behandlingar med zonterapi/akupunktur nu innan mitt 5e försök. Blev gravid - för första gången någonsin så jag tror starkt på det!

Tyvärr slutade det ju i missfall men jag har just bokat in tre behandlingar med akupunktur inför kommande FET.

Går hos en tjej på Kungsholmen som har lång erfarenhet.

Tack för att du svarade. Vad heter stället el vart ligger det?
  • Hey.orange
    Sälma Riit skrev 2015-11-03 06:59:51 följande:
    Exakt! Jag är i v 12 (woho!) och skriver in mig på torsdag. Ska inte göra kub så det var ingen brådska. Vilken vecka är du i?
    Vad kul :) grattis!!!
  • Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2015-11-02 21:27:20 följande:
    Hahahahahhaha har man ett möte om det???
    Tydligen... Det är väl ok, men om man ska gå en kurs också?!?! Oh no, no way!
  • Sjöblomman
    hoppas 2014 skrev 2015-11-03 07:12:49 följande:
    Tack för att du svarade. Vad heter stället el vart ligger det?
    Hon heter Lotta Hagenmalm. John Ericssonsgatan 9, Kungsholmen. 073-9316052
  • TwinkyIVF
    Hey.orange skrev 2015-11-03 07:37:17 följande:

Tydligen... Det är väl ok, men om man ska gå en kurs också?!?! Oh no, no way!

Haha men sluta!!!!
Svar på tråden IVFare i Stockholm?