• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2015-11-03 11:58:10 följande:
    Åh va kul!! Shit imorgon är det min tur.. vill gråta bara jag tänker på det... så himla nervöst känns det nu..
    Lycka till imorgon :)
  • Sälma Riit
    Hey.orange skrev 2015-11-03 07:35:12 följande:
    Vad kul :) grattis!!!
    Tack! Ser fram emot nästa vecka då jag går in i andra trimestern. 
  • Sälma Riit
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-03 12:14:40 följande:
    Åhh vad kul =) Varför vill intve du göra kub? 
    Jag är i v 7+6 idag, sakta med säkert går man framåt =)
    Jag är så gammal (38) och vet att det drar ner sannolikheten och vad ska jag göra med resultatet? Vet inte. Förra gången kändes det helt meningslöst. 
  • Sjöblomman
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-03 20:16:44 följande:
    Mmm såg det, men står så på några andra sidor med, men läser man mer så står NIFTY sen. Dumt att det inte står nått mer om testet på deras hemsida förutom priset.
    Typiskt! Återkom när du vet vart man kan gå. Jag vill ju också göra NIPT om jag blir gravid igen.
  • Hoppsan2016
    Sälma Riit skrev 2015-11-03 20:52:47 följande:
    Jag är så gammal (38) och vet att det drar ner sannolikheten och vad ska jag göra med resultatet? Vet inte. Förra gången kändes det helt meningslöst. 
    Haha, jag är inte gammal, jag är 37 haha. Hinner bli 38 innan bebisen kommer om jag går över 5 dagar =)
  • Hoppsan2016
    Sjöblomman skrev 2015-11-03 21:33:06 följande:
    Typiskt! Återkom när du vet vart man kan gå. Jag vill ju också göra NIPT om jag blir gravid igen.
    Ähh inte om utan NÄR!! Jag återkommer med svaret =)
  • Hoppsan2016

Jag mår bajsilla, känns att jag kommer att kräkas hela tiden, men som tur är gör jag inte det.
    Sov 4 timmar inatt, så nu är jag trött, mår illa och försöker tvinga i mig mat så jag kan jobba....

• Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-04 10:12:36 följande:

Jag mår bajsilla, känns att jag kommer att kräkas hela tiden, men som tur är gör jag inte det.
    Sov 4 timmar inatt, så nu är jag trött, mår illa och försöker tvinga i mig mat så jag kan jobba....

Gud så jobbigt!
    Jag kan jobba, mår mycket bättre men känner av illamåendet till och från. Är ledig halva tors och fre. Då ska jag hälsa på mina föräldrar och berätta!
Svar på tråden IVFare i Stockholm?