• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hoppsan2016
    TwinkyIVF skrev 2015-11-06 17:29:21 följande:

[quote=75968561][quote-nick]Hoppsan2016 skrev 2015-11-06 16:13:53 följande:[/quote-nick]Hm har rätt ok. Redan dax?

Jag måste också köpa!!!! Leggings har HM vet jag som är rätt najs! :)

Jag kommer inte i några av mina byxor. Och har tält till tröjor för att det synd redan!! V.9 idag :)

Nice. Jag började använda mammabyxa i redan v 7 med andra barnet. Jag gick ner 5 kg då men magen var enorm haha, en strl mindre men mammabyxa som gällde för mig då. Nu kan jag fortfarande ha mina gamla utan problem. Tack å lov haha, men mina favvo byxor börjar få hål mellan bena och det är dumt att köpa nya, så kanske ska köpa gravbyxa jag med
  • TwinkyIVF
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-06 19:29:16 följande:

Nice. Jag började använda mammabyxa i redan v 7 med andra barnet. Jag gick ner 5 kg då men magen var enorm haha, en strl mindre men mammabyxa som gällde för mig då. Nu kan jag fortfarande ha mina gamla utan problem. Tack å lov haha, men mina favvo byxor börjar få hål mellan bena och det är dumt att köpa nya, så kanske ska köpa gravbyxa jag med

Haha säg inte så , detta är ju min första.. Jag kommer bli stor som ett hus!! Haha! Som tur var så är det mest magen!!

Men åh va skönt å kunna ha vanliga :) jo men ska du köpa nya så kanske det är skönt med några bekväma!
  • Sälma Riit
    Hey.orange skrev 2015-11-06 15:30:10 följande:

Alltså, var fasen kan man hitta gravid byxor/strumpbyxor??

Zalando! Har i många olika prisklasser.
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-06 16:13:53 följande:

Hm har rätt ok. Redan dax?

Ja, är sjukt uppsvälld. Träffade en kompis idag som har ett barn, och hon sa att man skulle unna sig mammakläder för de sitter så mycket skönare. Får bli ett besök på hm i början på nästa vecka. Jag är så uppsvälld och hård i magen just nu....
    Hoppas ni har haft en trevlig helg hittills!
  • Hey.orange
    Sälma Riit skrev 2015-11-07 17:53:33 följande:
    Zalando! Har i många olika prisklasser.
    Tack för tipset!
  • Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2015-11-06 17:29:21 följande:

[quote=75968561][quote-nick]Hoppsan2016 skrev 2015-11-06 16:13:53 följande:[/quote-nick]Hm har rätt ok. Redan dax?

Jag måste också köpa!!!! Leggings har HM vet jag som är rätt najs! :)

Jag kommer inte i några av mina byxor. Och har tält till tröjor för att det synd redan!! V.9 idag :)

Bra tips tack!
  • Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2015-11-06 20:11:16 följande:
    Haha säg inte så , detta är ju min första.. Jag kommer bli stor som ett hus!! Haha! Som tur var så är det mest magen!!

Men åh va skönt å kunna ha vanliga :) jo men ska du köpa nya så kanske det är skönt med några bekväma!
    Jag kommer också bli stor som ett hus... Antar du mest-kilo-utmaning? ;)
  • TwinkyIVF
    Hey.orange skrev 2015-11-07 22:19:49 följande:

Jag kommer också bli stor som ett hus... Antar du mest-kilo-utmaning? ;)

Haha absolut ;) haha stackars min man!
  • Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2015-11-08 12:03:54 följande:
    Haha absolut ;) haha stackars min man!
    Min med :)
Svar på tråden IVFare i Stockholm?