• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-11-14 16:53:57 följande:

Ha så kul på madonna hoppsan!

Jag ska inte dit =( Hade sån ovilja att gå på den igår morse, kände mig mer tvingat så jag sålde biljetter idag. Skulle vi ha haft sittplatser skulle jag nog gått ändå.
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-14 19:11:03 följande:
    Jag ska inte dit =( Hade sån ovilja att gå på den igår morse, kände mig mer tvingat så jag sålde biljetter idag. Skulle vi ha haft sittplatser skulle jag nog gått ändå.
    Ah det gjorde du rätt i. Det var skönt med sittplats :)
    Konserten var varken bra eller dålig. Lite var bra, lite var dåligt. Mycket nya låtar som man inte lyssnat på.
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-11-15 09:23:35 följande:
    Ah det gjorde du rätt i. Det var skönt med sittplats :)
    Konserten var varken bra eller dålig. Lite var bra, lite var dåligt. Mycket nya låtar som man inte lyssnat på.
    Kan tänka mig. Såg bilder från konserten och som det såg ut på bilderna fanns ju knappt plats att stå där. 
    Jaja, hon lär komma tillbaka nån gång hoppas man.
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-15 21:12:52 följande:
    Kan tänka mig. Såg bilder från konserten och som det såg ut på bilderna fanns ju knappt plats att stå där. 
    Jaja, hon lär komma tillbaka nån gång hoppas man.
    Ja, det såg verkligen trångt ut på golvet uppifrån läktaren.
  • Hey.orange

Hur tänker ni alla berätta? Jag menar, kommer ni vara öppna med att det inte kom till naturlig väg och hela processen? Hur tänker ni?
    Jag tänker nog vara helt ärlig on detta. Även mot bebisen när den växer upp.

• Hey.orange
    Hey.orange skrev 2015-11-16 08:59:29 följande:

Hur tänker ni alla berätta? Jag menar, kommer ni vara öppna med att det inte kom till naturlig väg och hela processen? Hur tänker ni?

Alltså inte för att det är något konstigt, men vi är ändå en bråkdel som är i det läget vi är i, och det är många som inte vet vad det är och innebär...
  • moel

Hej
    Nu kommer jag också in i denna tråd. Jag genomförde ett ÄP den 2/11 och hade återförande den 4/11. Jag har TD den 20/11 och har fortfarande inte haft någon blödning. Jag har lite ömma bröst och molvärk/växtverk i tjejmagen. Ruvardag 12Tyst går runt spänd och inväntar TD. 

• Hey.orange
    moel skrev 2015-11-16 09:46:20 följande:

Hej
    Nu kommer jag också in i denna tråd. Jag genomförde ett ÄP den 2/11 och hade återförande den 4/11. Jag har TD den 20/11 och har fortfarande inte haft någon blödning. Jag har lite ömma bröst och molvärk/växtverk i tjejmagen. Ruvardag 12Tyst går runt spänd och inväntar TD. 

Hej! Å, då närmar det sig verkligen! Ska du testa först på TD? Är det ert första försök?
    Välkommen!
  • Hoppsan2016
    TwinkyIVF skrev 2015-11-12 08:47:58 följande:
    Känns så himla jobbigt.. jag vill helst inte kliva upp på morgonen just nu...

Nej dom vill inte för att jag är gravid. Rätt och slätt.

Just nu är det ju inte lätt att få nytt när man är gravid?!! :( riktig soppa!
    Hur har det gått?
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-11-16 08:59:29 följande:

Vissa av mina kompisar vet, men inte andra. Min mamma vet men inte min mans. Inget jag döljer, men inget jag berättar direkt när jag berättar om att jag är gravid.
Svar på tråden IVFare i Stockholm?