IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Så var man på inskrivningen igår och OMG det värsta jag vart med om. Hon verkade väldigt ny och det är ok, men hon hade en mall hon följde och när hon fick reda på att det var mitt fjärde barn och mannens första blev det helt fel, för att hon hade ingen mall för det. Hon erbjöd mig att gå på kurs ang vad som händer på och efter förlossningen....kan igen nu, jag har 3 barn sen tidigare, jag VET vad som kommer att hända (även om alla förlossningar är väldigt olika, och ingen kurs hjälper där iaf) Men som trygghet för många förstföderskor är det ju super att dessa kurser finns. Sen tänkte hon att skicka min man på en sån kurs.....ensam...och om mag ville kunde jag följa med.....Sen undrade hon om jag vet vad ultraljud är och vad KUB är.....vadå är jag det första i Stockholm som inte gravid med första barnet?
Jag valde ju kliniken för att kunna göra NIPT och sen byta, och efter besöket igår känns det mycket enklare att göra det. Nästa besök är bokat till mars hahaha
Nu är NIPT bokat tills på onsdag, och har även fått kallelse till RUL, så den 19/1 ska vi göra den.
Vad står nu rul för?
Bra att du planerat in en tid ;)
Jag har nog bestämt mig för att göra kub. Iom att denna resa blivit en lång resa så vet man för mycket om saker och ting. Och jag vill att allt ska gå bra!